27 april 2024, 14:26:01

Mijn lieve Loki

Gestart door Anne., 10 februari 2010, 19:13:16

« vorige - volgende »

Anne.

Loki is nu lekker aan het brabbelen en hij probeert het bouwvakkers fluitje zo nu en dan al te 'brabbelen'. Ik ben d'r net pas een weekje mee bezig en hij pakt het nu gewoon op! Ben echt superblij! :D

*Yvon



;D ;D
Het zal vast een stukje gezelliger zijn als je zo'n beetje in je uppie bent.  :D
Sinds wij hier gaaitjes hebben loop ik ook fluitend door het huis.  ;D

Oja,wij zijn gek op foto's op het forum.  :P :D

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anne.

Komt goed uit dan, heb vanmiddag een paar fototjes gemaakt! :D


Poosje geleden. Loki was moe en kroop lekker dicht tegen de ventilator van mijn laptop aan voor warme lucht.


Lekker appeltje eten. Niet dat ie het helemaal opeet hoor. Maar hij vindt het heerlijk!


Z'n mooie kleurtjes en lieve koppie :D


Als je goed kijkt zie je z'n nieuwe kuif-pennetjes doorkomen aan de linkerkant :D


en daarna lekker uitrusten op de rugleuning van de stoel :D


De foto'tjes heb ik perongeluk wat klein ge-upload.. maar ze zijn er! :D


*Manon*

Hoi hoi,

Wat een mooie fotootjes heb je gemaakt  :D :D

En wat doet Loki goed zijn best na een weekje oefenen  ;D ;D

Gaat helemaal goed komen hoor

Groetjes Manon

Anne.

Loki begint het bouwvakkersfluitje steeds beter en vaker en 'zelfverzekerder' te doen! Ik ben zo trots op 'm! Als hij deze goed kan eens beginnen met iets anders.. maar wat..? :P

anika_en_spirit

Hoi Anne,

Die Loki, wat een heerlijk ding!
Mooie foto's  heb je van hem geplaatst.
Leuk dat hij het bouwvakkersfluitje steeds beter kan. Gezellig, zo'n praatjesmaker :D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Anne.

Hij is echt super inderdaad. Ik heb het maar getroffen met zo'n valkje!
Ik ben er nu iig bijna zeker van dat het een mannetje is.. Hij fluit echt de oren van m'n hoofd :D

Manouk

Hoi Anne leuk dat je ook een valkje hebt..
ben nieuw in jou boekje, maar Loki lijkt me een leuk valkje...
Ik ben ook met 1 begonnen en wou het daarbij laten..
nu heb ik er in totaal 6 :$:$

Dat Loki fluit wil niet perse zeggen dat het een mannetje is.. Ik heb hier een popje dat het bouwvakkersfluitje doet en een mannetje die bijna nooit zijn snavel open trekt..

Het zegt niet alles..
maar wacht maar tot na zijn jeugdrui.. je zal het snel genoeg kunnen zien aan zijn koppie... ;)

groetjes
Manouk

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke foto's !!
Ik zag inderdaad zijn nieuwe kuifpennetjes.  :D
Ik hou het ook maar even op zijn ipv haar.  ;)
Als hij het bouwvakkersfluitje en wat variaties daarop doet ga ik er wel vanuit dat het een mannetje is.  :)
Net als bij zijn broer Puk.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anne.

@Coco88. Daarom had ik er ook bijna voor gezet ;) Ik ben iig benieuwd!

Loki heeft vanochtend de hele ochtend bij ons op bed gezeten, en leuk dat ie het vond.. klimmen over de dekens, het frame op, het grote kussen beklimmen. Superlief. Hij vliegt nu ook al min of meer naar me toe als ik 'm roep.. maar alleen wanneer het hem uit komt :P
Het bouwvakkersfluitje heb ik hem vanaf vanmiddag niet echt meer horen doen. Nadat hij bij ons op bed was geweest en weer uit aan het rusten was in zijn kooi was hij echt aan het pronken "moet je eens luisteren wat ik kan!". Hij heeft het wel 50x achter elkaar gedaan volgens mij :P
Ik heb hem trouwens geprobeerd te wegen, maar de weegschaal was in zijn ogen volgens mij een monster met enoooorme tanden. Geen veer op z'n hoofd die eraan dacht in dat enge plastice kommetje te gaan zitten.  ::)

Anne.

Ohja, er is weer wat bij gekomen! Hij wil nu écht gekroeld worden. Als ie op je schouder zit, steekt ie z'n koppie een beetje naar voren zodat jij er goed bij kan om in z'n nekje te kroelen.. en als je dat niet doet verklaart ie de oorlog hoor! :P

Anne.

3 maart 2010, 20:22:41 #26 Last Edit: 3 maart 2010, 21:30:36 by Anne.
Ik heb twee kleine opnames gemaakt van Loki die in de weer is met zijn satéprikketjes. Wees niet bang, ik let goed op hoe hij in de weer is met de stokjes. Zoals je ziet, pakt hij ze best voorzichtig uit het doosje.

http://www.youtube.com/watch?v=nk-avytn94g
Als hij de een zat is, pakt hij de ander.. volgens mij kan ie zo heel het doosje leeghalen :P

*Yvon

Hoi hoi

Het gaat goed met Loki !!  ;D
Leuk filmpje heb je geplaatst.  ;D
Maar waren het eerst niet 2 filmpjes ?

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anne.

Het gaat zeker goed met loki! Hij immiteerd als de beste! We hebben hem van het weekend een deuntje aangeleerd en dat pikte hij binnen 2 of 3 dagen op! Hij fluit de longen uit z'n lijf, nu ook op mijn schouder (lekker dicht bij m'n oor  :-X :P)

Er waren inderdaad eerst twee filmpjes maar ik zag dat dat tweede filmpje het niet meer deed. Ik ga zo eens kijken of er al iets aan veranderd is!

Landiej

Grappig hoe hij steeds een nieuwe tandenstoker uit het potje pakt, ipv dat hij degene pakt die hij heeft laten vallen. Valkparkieten zijn lui, dat blijkt wel weer ::) ;)