19 april 2024, 17:19:10

Een Valkje (Popje) Erbij?

Gestart door ConkerSquirel, 5 februari 2010, 22:12:56

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




ConkerSquirel

Ok ik heb tijdje contact gehad met caroline en het word een Albino Popje alleen 1 probleempje: ik moet een naam verzinnen :P nou zat ik te denken hem te noemen naar mijn oude valkje: Cookie maar is dat een leuke passende naam voor een popje? anders kijk ik even bij de namen of ik er een leuke tussen ziet zitten.

Groetjes Kevin

bobbie

Gaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffff een albino :D :D :D

Ik weet wel een leuke naam:

Chilali --> betekend zoiets als "wit als sneeuw" of " sneeuwwit". Precies weet ik het niet meer.

toen ik een albino in een nestje had noemde ik haar Chila, de li eraf dus.

Maar Cookie kan ook hoor, als jij dat leuk vindt moet je dat doen. ;)

Groetjes, Nel

bobbie

Effe gecheckt via Google

Chilali = Snow bird.

ConkerSquirel

aha klinkt wel leuk ja alleen beetje moeilijk uitspreken met met li erachter :P het duurt nog wel even voordat het zoveer is zat bedenk tijd maar deze schrijf ik zeker op (ga een lijstje maken met namen en kies daaruit de beste)

Groetjes Kevin

Charlotta

Leuk voor je!
En het is altijd moeilijk een passende naam te bedenken, ik had mazzel want allebei heetten ze al zo!  ;D

bobbie

Citaat van: ConkerSquirel op 24 februari 2010, 14:45:03
aha klinkt wel leuk ja alleen beetje moeilijk uitspreken met met li erachter :P het duurt nog wel even voordat het zoveer is zat bedenk tijd maar deze schrijf ik zeker op (ga een lijstje maken met namen en kies daaruit de beste)

Groetjes Kevin


Je komt vast wel op een leuke passende naam. Leuke voorbereiding toch. ;)

Ik ga snel kijken in het dagboek van Caroline.

Doei, Nel :)

carco



Hier is ze dan: nog heel klein vergeleken met haar broers en zus, maar o zo levendig.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Ahhhhhhhhhh, wat een heerlijk droppie :-* :D

ConkerSquirel

wat ziet ze er lief uit! en heb geen tijd gehad laatste tijd om even te checken (feestje gehad bij mijn vriend die was jarig ben bezig geweest met wat andere dingen en alles beetje druk gehad) maar ik denk dat de naam Chila word dat vinden wij hier allemaal een mooie naam en ik kan niet echt een mooiere naam vinden dus Chila word het als ik nog wat moois verzin voor ik haar mag ophalen dan horen jullie het wel!

Groetjes Kevin

carco

Hoi

Leuke naam  :D

Ze groeit ook goed, deze foto is gisteren gemaakt:



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ConkerSquirel

Mijn moeder loopt heel de tijd wat is die lief he en aaaaaaaaaaaaaagh :P ik vind haar zelf ook erg lief uit zien :) bedankt voor de foto's heb ze gelijk opgeslagen!

Groetjes Kevin

bobbie

 :D Leuke naam!!! :D ;D 8) :P ;)

ConkerSquirel

7 maart 2010, 14:06:48 #28 Last Edit: 7 maart 2010, 16:49:23 by ConkerSquirel
Hey,

Ben tijdje niet geweest heb het beetje druk... dus dacht laat ik eens nou ik even tijd heb even wat meer info posten! ik heb nu contact met Esther en ze stuurt me af en toe foto's van Chila en ik heb er nu een paar leuke tussen uit gezocht en die ga ik nu hier posten (de fotos zijn in volgorde van jong naar wat ouder :P):

Hier is ze nog een kale kip :P

Deze is lief omdat ze gaapt

Hier begint ze al pinnen te krijgen en haar oogjes zijn open!

Punker! :P

Zijn broertjes/zus


Groetjes Kevin

bobbie

Ahhhhhhhhh wat een lieffie :-*