8 mei 2025, 12:56:26

verschonen?????

Gestart door druppel, 6 februari 2010, 11:30:28

« vorige - volgende »

druppel

hallo allemaal,

ik heb een vraagje, kan ik de kooi verschonen ???
onze donsjes zijn nou ruim 3 weken oud en die gaan straks uit het blok maar ik vind die kooi zo smerig en ben bang dat ze er ziek van worden.
moet ik het rooster eruit halen voor de baby's of maakt dat niet uit?
ik ben zo bang dat pa en ma niet meer zorgen voor ze als ik de boel verstoor, misschien stom hoor we kunnen immers ook knuffelen en zorgen ze ook verder maar ja gewoon om er even zeker van te zijn  ;)

Anke

Hoi,
Zolang pa en ma niet paniekerig reageren als je in de kooi komt, kan je gewoon verschonen hoor.
Zolang je het maar rustig doet.
Het is voor de kleintjes misschien wel prettiger om op de bodem van de kooi te kunnen scharrelen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

druppel

nou het is gelukt, de bovenkant van het broedblok was helemaal bescheten dus toen ik die eruit haalde en ze me rustig eens bekeken wat er nou helemaal gebeurde hebben we de hele kooi maar even gedaan.
rooster is er nou uit en alles lekker fris net waren de kropjes mooi vol dus is prima gegaan, zo zelf is even lekker knuffelen met ze. ;D

Anke

Hoi,
Fijn dat het gelukt is.
Nu zitten ze er weer fris en fruitig bij.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes