19 april 2024, 17:43:30

2 mannen gaan vreemd...

Gestart door Diana, 1 februari 2010, 09:59:07

« vorige - volgende »

Diana

Ik kweek koloniaal binnen, maar nu is mij iets opgevallen wat ik nog niet vaak heb gezien of gehoord. Misschien heeft 1 van jullie er ervaring mee...

Ik heb dus 2 koppels die op bevruchtte eitjes zitten, maar nu heb ik gezien dat de beide mannen ook bovenop  een andere vrouw zijn gegaan, komt dit vaak voor en stel dat hier ook eitjes van komen hoe gaat dat mannetje het dan doen. Want dabn heeft hij 2 nesten?
Klik op de foto voor mijn website:

Landiej

Ik denk, maar ik kan het mis hebben, dat elk mannetje gewoon voor de eieren zal zorgen die in zijn 'eigen' broedblok/kooi liggen.
Wel apart dat dit tijdens de broedperiode gebeurt! Meestal zijn valkjes dan aardig trouw. Is er geen risico op incest?

Diana

Nee ik heb allemaal onverwante valkjes zitten dus dat kan niet. Moet alleen wel goed kijken wat ik hier houd zitten dus. Maar ik zal alleen een man behouden van de andere koppels mochten die ertussen zitten en dus geen kans op inteeld gelukkig hier.
Klik op de foto voor mijn website:

*Yvon

Hoi hoi

Zo zie je maar dat valkjes helemaal niet zo monogaam zijn.  ;) ;D
Ik heb het bij ons ook al een paar x gezien dat de man vreemd gaat terwijl het popje zit te broeden.
De man bemoeide zich verder niet met zijn minares en bleef verders zijn popje trouw helpen met het broeden en de jongen die er kwamen.

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Diana

Oke maar stel dat zijn minares dan ook eitjes krijgt dan zal ze het nestje dus alleen moeten opvoeden denk je?
Klik op de foto voor mijn website:

*Yvon


Jep,die kans zit er zeker in.  :-\
Die man van ons taalde er verder helemaal niet naar.
Alleen wanneer zij kippetje ging zitten stond meneertje klaar.  :)
Je kan als ze eitjes gaat leggen die beter vervangen voor nep-eitjes.

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

hilde

ik heb hier een man die 2 popjes had  hihi ;D maar nu zetten we hem maar met 1tje