11 mei 2024, 11:28:12

marktplaats

Gestart door patty_dordtse valkjes, 29 januari 2010, 22:20:52

« vorige - volgende »

bobbie

Ik heb gemaild.

Hij is tam maar nog bang van mensen  ???

Paula

Citaat van: bobbie op 29 juli 2010, 22:00:40
Hij is tam maar nog bang van mensen  ???


Ja, gewoon tam bij de andere vogeltjes!  :-\
Wat een kul verhaal.

De naam van de vogel, bobbie, is Pyrrhura.
Als deze persoon op deze manier de vogels heeft en verkoopt, lijkt het mij dat het een soort handelaar is.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Kaatje

Ja en deze man heeft, als je kijkt bij alle advertenties wel heel vaak spoed  >:(

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Rianne

Ik ga er niet van uit dat alle gekortwiekte valkjes per definitie ongezonde of ongelukkige valkjes zijn. Het enige wat mij zorgen baart is dat deze vogels los in het gras lopen, waardoor de eigenaar het risico loopt dat ze alsnog weg kunnen vliegen bij een windvlaag. 9 van de 10 keer heeft dit een slechte afloop.

patty_dordtse valkjes

hoi,

dat is gewoon een misleiding om een valkje te kopen vind ik zelf...

straks willen ze allemaal loslopende valkjes in de achtertuin ::)

met als gevolg wegvliegende valkjes  :-[

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Rianne

Er zijn 2 kanten aan het kortwiek verhaal: je hebt de groep die het helemaal niks vind vanwege risico's etc, en je hebt een groep die het juist toejuicht omdat de vogel dan nog wat meemaakt in zijn leven, behalve binnen in huis zitten. Vogels zijn daar te intelligent voor, en bovendien is de buitenlucht en zon heel gezond voor ze.
Overal is wel wat van te zeggen...

patty_dordtse valkjes

9 augustus 2010, 16:22:56 #83 Last Edit: 9 augustus 2010, 16:40:31 by patty_dordtse valkjes
tuurlijk iedereen heeft een eigen mening over wel of niet wieken


maar wat ik vond van de advertentie foto's is dat ze zo op een rijtje zaten en op de grond liepen los inde achtertuin toch wel een risico natuurlijk

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Manouk

http://link.marktplaats.nl/371682872

ik mag toch hopen dat deze er niet continu in dit hokkie zitten...
ben bang van wel, de adverteerder heeft nog veeeeeeeeeel meer advertenties met vogels staan :S:S:S

carco

Het lijkt er wel op: alle foto's zien er zo uit  :-\
De vogels zien er ook niet erg florissant uit ook.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

http://dieren.marktplaats.nl/vogels-parkieten-en-papegaaien/372781331-jonge-valkparkiet.html?return=eJwtjtGOgjAQRf%2FFRN4E2oqLJcTgn3RhFpoWOqGD62r8d6dZkz6cc2fupEYL%2FbS6bKKWp0rvIpi1n5qJCHVRuICw5LNZHaE3hmK%2B%2BGKwsMJy4EcBvmEKbMUtjODjAXnVAv2P0SCMxlge90f5lU80%2B8vdtyIbYkthrzqxV1fcGEoGz9apc5VQMnIlITE%2BLDLGnyGypA59OjPn3bLNsNo%2BLd9Z6%2FJcn5L8pSOqqkXN5n7Zbsa7zxc5CtFyJjPErS0zDJH6MECrhJKj2zWvN5h6WV4%3D&df=1&fta=eNot0UuSgyAQBuC7sMiahyA05RXmCimkMWNJRipo4kwqdx8Fd1%2FRQDc%2FDlp4Z9BA1ke8Pl3MxGZgnAPZYscumLtlBmbTCtRGBsJIGzk0vLVxgb8x2TxgBpuWvX5P8LPew2P0Nm6gqdHKxl9ohNRM2%2BkF%2B%2F1Tco9pDIud8wj8ktLa0Uua8%2BJnDJ1ggt%2BmY4QGSHK3QOy4d88ggIxYZuPKAGFKaMGY2A5wHGRFL1wB421ZaUMj9cZkr4xxvKwgw6HAo9MVbqAVBrFCt%2Bceyc4SN3VzH7wvMChrC%2Bl1U9HKE4z3BY1v2gKBsnYXPWUFHM1wQlUwr%2Bspany5Rw0i8ArqyrtUUE0owKGvJUTnyo%2FtAS1zcpivMfzclu8jOLoX9rDubrseWe7xIXB%2BZAjEvYj9Ovkk1gGF9%2BfzD5xsmHw%3D&fta_ind=1&fs=1

>:( >:( >:( >:( >:(

bobbie

 >:( Ik heb haar geschreven of ze wel goed bij haar hoofd is om jonkies van 10 dagen te verkopen. Dat dit dierenmishandeling is.

Het antwoord:  ja, maar ze zijn nog niet weg ..... ::) ??? :-X

Saar

Ik heb haar nu ook een mail gestuurd. Ijsselstein dat ligt naast vianen....

Manouk