16 april 2024, 16:05:41

Valkje bij de rest?

Gestart door DeniseRhody, 30 januari 2010, 20:45:39

« vorige - volgende »

DeniseRhody

Hoi hoi

Ik heb hier een jong valkje hij is van midden december schat ik zo, hij krijgt nog wel wat pap, hij vliegt goed, als hij gaat slapen doet hij dat wel op de grond(op een doek), hij zit apart maar mag hij ook al bij mijn andere valkjes in de kooi? dan leg ik gewoon een doek op de grond, of is hij hier nog te jong voor?
Bedankt alvast.
Groetjes Denise

ManjaV

Hoi Denise,

Bij mij is het nooit een probleem, ze accepteren elkaar heel makkelijk. Zorg dat je de eerste dag er een beetje bij bent om het wat in de gaten te kunnen houden.
Misschien wil je valkje ook al wel op een stokje slapen?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

DeniseRhody

hoi hoi

Hij slaapt soms op zijn stokje, Omdat hij zo jong was moest hij apart maar ja hij vliegt al zo goed dus dacht ff vragen wat jullie vinden. Ik had al wel geprobeerd in de kooi erbij zetten dat gaat heel goed, ze happen nog wel een beetje naar elkaar maar niet vechtend ofzo, en dat meestal als ze te dichtbij zitten.
Thnxxx
Groetjes Denise

Anke

Hoi,
Zelf zou ik ervoor kiezen om het valkje pas bij de anderen te zetten als hij echt helemaal zelf eet.
Het valkje is pas 6 weken oud.
In een grote kooi met andere valkjes zal hij misschien minder tijd krijgen bij de etensbak.
De jonge valkjes hier zitten vaak een groot deel van de dag op de voerbak omdat het zaadjes eten nog wat moeizaam gaat.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

DeniseRhody

31 januari 2010, 18:39:37 #4 Last Edit: 31 januari 2010, 18:41:12 by DeniseCyril
hoi hoi

Daar zit ook wel weer wat in ja.. ik zie hem eigelijk nooit echt veel zaadjes eten maar op gewicht blijft hij wel en hij komt aan, bied hem wel altijd aan dus dan kan ik beter nog even wachten, verwacht dat hij wel gauw meer zaadjes gaat eten, trosgierst gaat er wel heel goed in haha!
thnxx
Groetjes Denise