Valkjes Tara & Chico * Nieuw huis gezocht 17-06 *

Gestart door willianne, 25 januari 2010, 18:30:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi,  he ze begint al de trucjes te leren he, van het schooien om uit de kooi te mogen, hihi! Wat een schatje is het toch !!  mooie foto's  :-* :-* :-*   grtjs. Ann

amazingleeuwtje

Wohooo wat is ze mooi :-*..
Leuke foto's Willianne ;D

Groetjes Sylvia

christa

hai willianne

mooie foto s van een prachtig vogeltje!!

groeten christa

Dierenfreackske

Hoi Wilianne, hoe is het hier met de valkjes ?? Mooi zijn ze vind ik die valkjes van je hoor ...grtjs.. Ann

Creatura

LOL, Ann; valkjeS? ::)
Willianne; wist niet dat je al meerdere valkjes had ;D :-*

Hehe, anyway; hoe is het met kleine Tara?

Kleine Daan heeft vandaag twee keer op mijn hand gezeten. Moest hem wel omkopen met zaadjes, maar toch ;)
Zal toch niet lang meer duren tot meneertje uit zichzelf op mijn vinger stapt en de grote wereld buiten zijn kooi kan gaan verkennen ;)

liefs, Renske

willianne

Hoi Allemaal,

Weer even een update!

Tara is helemaal gewend hier in huis,je merkt aan haar dat ze het goed naar haar zin heeft. Schooit ook regelmatig om de kooi uit te mogen. Begint al meer te fluiten/brabbelen en ontzettend zielig piepen kan ze ook,zo zielig,maar negeer het zielige gepiep wel.
Sieraden vind ze helemaal super om aan te trekken :P
Ook visite vind ze erg gezellig,ontzettend sociaal!
Een stukje brood vind ze ook heerlijk,kortom het gaat super,erg gezellig in huis met Tara :D :D

Foto tijd:

willianne

@ Renske: haha,heb maar 1 valkje hoor :D :D
Super dat je zo'n vooruitgang boekt met Daantje,is ook zo'n mooi valkje! :D

*Manon*

Geweldig dat ze het zo goed doet Willianne en dat ze zo lekker op haar plekkie is!

Knuffeltje voor ons meissie  :-*

Liefs Manon

willianne

Hé Manon,

Super hé dat het zo goed gaat  :D :D
Elke dag weer genieten van haar!!

Fijne avond!!

Anke

Hoi,
Mooie foto's weer!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Aah wat n lekker ding is Tara!
Leuke foto's.

Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft bij jullie.

willianne

Anke

Wahaha ze kleurt mooi bij jullie meubels ;D ;D ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mar10tje

Hoi willianne,

Leuk om eenste lezen van iemand die ook net begonnen is, en met 1 vogeltje.
Ik heb er sinds oktober 1, en het is inderdaad genieten, nooit gedacht dat ik mij zo zou hechten aan 92 gram veren (ben namelijk ook van de paarden, dat scheelt nogal  ;)).

al moet ik wel zeggen, dat zodra ik groter ga wonen dit jaar, en nog een valkje bij komt, dat ze elkaar hebben.

Of is dat het begin van het einde en heb ik over een paar jaar ook tig vogels?!  :P