Valkjes Tara & Chico * Nieuw huis gezocht 17-06 *

Gestart door willianne, 25 januari 2010, 18:30:19

« vorige - volgende »

willianne

Hoi Allemaal,

Tara is thuis.
Vanmorgen erg gastvrij ontvangen bij Manon en wat een erg leuke valkjes heeft Manon!! Super om te zien :D
De reis is ontzettend goed verlopen (2 uur in de auto),ze heeft lekker van het trosgierst gegeten en zichzelf gewassen.
Bij aankomst thuis vanuit het vervoersbakje op me vinger laten stappen,dit ging erg goed en zo de kooi in,waar ze gelijk ging eten en alles verkennen. Helemaal niet bang of angstig.
Nu merk je dat ze erg moe is (en niet alleen Tara,ben zelf ook gebroken van goed 4 uur in de auto,hahaha,maar het was meer dan waard :D ).

Alvast 1 foto van Tara:

Manon bedankt voor alles en ik hou je op de hoogte hoor!! ;) :D

Landiej

Zo te zien zit ze er prima bij! Je hebt in elk geval een mooie kooi met een leuk speeltje voor haar :) Fijn ook dat ze zich zo snel thuis voelt :D

Dierenfreackske

Hoi , gefeliciteerd met je mooie Tara, fijn dat ze thuis is he..mooie kooi en leuke speeltjes he ! Grtjs Ann

Nynke

Gefeliciteerd met Tara.
Ze is erg mooi ;D

patty_dordtse valkjes

gefeliciteerd met je mooir valkje
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

Hoi hoi Willianne

Ik ben blij te lezen dat Tara zich zo snel thuis voelt door lekker de etensbak in te duiken  ;D ;D

Even samen een dutje doen nu  ;)

Tara heeft een fijn huisje gevonden en daar ben ik erg blij om!

Mooie foto heb je gemaakt van haar  ;) is wel effe grappig om haar bij jou te zien zitten, maar ik ben blij dat jij zo blij bent met haar en ik wens je dan ook ontzettend veel plezier met Tara maar dat gaat vast wel lukken!

Groetjes Manon

Kimm

gefeliciteerd met tara :D
heel veel plezier met haar ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Tara!
Geniet maar lekker van haar :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Creatura

Hey Willianne,

Gefeliciteerd met Tara!! :D Ze zit heel lief op haar stokje zo te zien ;D Wat heeft ze toch een grappige stippeltjes op haar borstje :-*
Dat je maar heel veel plezier met haar mag hebben! Maar volgens mij gaat dat geen probleem worden met zo;n lekker ondeugend ding als Tara ;)

xx Renske

willianne

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! :D

Even een fotoupdate van Tara (Het gaat erg goed met haar,eet/drinkt goed,alleen het los vliegen is nog even wennen,ze botst overal nog tegenaan):

Fijn weekend!

*Manon*

Geweldig om te zien  :-* :-*

Fijn dat ze het zo goed doet!
Ja dat vliegen overal tegenaan is nog wat onwennig hé... Noortje hier heeft net ook een smak tegen de muur gemaakt  :-\ je schrikt je rot hé... komt goed hoor!

Mooie fotos heb je gemaakt en wat heb je een leuk huis  :D

Fijn weekend!!

Groetjes Manon

Creatura

Wat een schatje zeg, en wat zit ze parmantig rechtop ;D

Kimm

hoi willianne,

hoe gaat het met mooie tara?
jee ze past precies bij jullie interieur  ;D die raak je zo zoek :P

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi, wat fijn dat het zo goed gaat met Tara, ach wat een knap valkje is het toch,  ik smelt weer van de foto's hoor, zo mooi en lief he, grtjs. Ann

willianne

Hoi Allemaal,

Het gaat super met Tara,wat een lief ding is ze toch :-*
En zo rustig,ze vind alles prima.
Trosgierst vind ze heerlijk en ook de zaadjes,eivoer etc eet ze keurig.
Het rondvliegen in huis gaat iets beter,maar ze is ook graag in de kooi daar vermaakt ze zich ook prima,vooral het rondgedraaide zittouw is ze helemaal weg van.

Mogen ze onbeperkt trosgierst eten of een paar keer in de week?

Nog wat foto's van vandaag:

Fijne dag nog!! :-*