ik wil mijn eigen ook even voorstellen

Gestart door vera1952, 14 januari 2010, 22:11:48

« vorige - volgende »

vera1952

14 januari 2010, 22:11:48 Last Edit: 17 januari 2010, 00:42:22 by vera1952
hoi.... mijn naam is vera
en ik woon samen met mijn hondje femke
en 4 valkjes remi,tobi,balou,binkie.op dit moment een logé valkje coco.
het valkvirus heeft bij mij dus ook toegeslagen
ik heb een nicht sonja en daardoor ging ik valkjes erg leuk vinden.eerst kocht ik er een in de dieren winkel dat was achteraf een pop,ik heb het getroffen met haar ze is tam en erg lief.toen kwam ik via mijn nicht sonja in aanraking met carolien uit dordrecht,bij haar kocht ik een jong valkje tobie genaamd een vriendje voor remi ,zo ontzettend ondeugend en ik ging het steeds leuker vinden,dan maar een grote voliere gekocht,ik ging steeds meer plezier beleven aan remi en tobie,na heel veel nadenken, wikken en wegen,vroeg ik carolien nog een jonkie,ik wilde graag zo'n mooie witte ,carolien zei ,kirsten heeft die mooie die jij zo graag wilt,natuurlijk graag een man of een pop bij carolien kreeg ik te horen dat kirsten een pop had en carolien een man,oke!!! bij carolien binkie vandaan en bij kirsten balou,
mijn bedoeling is er niet mee te gaan kweken,als het gebeurd dan gebeurd het toch wel,maar ik ga het niet bewust doen,ik heb ze voor de gezelligheid en het plezier wat je eraan beleefd.elke dag kroelen elke dag uit de kooi dan zitten ze in een speelboom die ik speciaal voor ze heb gemaakt. nou dit een beetje over mijzelf verteld maar het meeste over de valkjes,deze site vindt ik hartstikke tof je kan er ook nog goede tips uit halen ook groetjes allemaal en ik hoop hier met jullie net zoveel plezier te beleven als met mijn gevleugelde vriendjes
groetjes vera

Caroline

Welkom en heel veel plezier hier op het forum.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hé ik had nog niet gezien dat je jezelf had voorgesteld: welkom hier  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




smiley

Hallo Vera

Welkom op het forum ,leuk he' dat valkjesvirus .
Ik begon ook met 1 valkje en hebt er nu 9 en 3 jongen .
Ik geef Aad en Sonja ook wel eens de schuld ,ze weten toch wel dat ik het niet meen .
Hoe is het met Femke ??
Ik hoop dat je veel plezier hebt hier op het forum en we zien elkaar vast nog wel eens bij Aad en Sonja .
Misschien denk je nu wie is conny ,ik ben een Vriendin van Sonja .
je hebt mij vast nog gezien op de verjaardag van sonja !!!!

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

vera1952

heeeeeeeee conny
bedankt voor je reaktie
hartstikke leuk,dat je mij hier aantreft
ik zal je best wel gezien hebben op de verjaardag van son
en ik begreep gelijk dat jij haar vriendin was
maar ik kan je niet zo voor mij halen son heeft ons ook niet aan elkaar voorgesteld dacht ik.
maar dat maakt ook niet uit,son d'r vriendinnen zijn ook mijn vriendinnen ahummmmm,grapjeeee
met femke gaat het goed ze moet nodig naar de kapper maar het is gewoon nog te koud,eind mei gaat ze weer voor 2 weken naar son met de gevleugelde vriendjes
groetjes vera