valkparkiet doet agressief wanner zij in kot moet

Gestart door KIRRA, 13 januari 2010, 21:50:16

« vorige - volgende »

KIRRA

ik kan geen foto doorsturen het bestand is te groot komt er altijd op.
ik heb gehoorda da jet het kunt zien als kirra de vleugels openstlaat.
groetjes

Kimm

ja vaak kan je het zien aan het gedrag. macho gedrag. met de vleugels wijd lopen, tikken tegen voorwerpen aan. het bouwvakkersfluitje etc.  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

KIRRA

tikken tegen voorwerpen doet hij wel en momenteel is hij verliefd op mij gsm. ik heb van op youtube ene geluidje opgepakt van een valkparkiet dat jingle bells aant zingen
is en ik heb het een paar keer laten afpselen en hij probeert het al na te doen. het is echt grappig.
groetjes

Kimm

dan ga er maar van uit dat jij een mannetje hebt  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

KIRRA

ja idd ik denk dat het een mannetje is. het is echt leuk hoe hij aan het luisteren is naar mijn gsm hij luister aandachtig naar het geluidje hoe het gaat. als ik dit veel ga afspelen dan gaat kirra dat ook kunnen.

Kimm

met een beetje aanleg, gaat hij het na fluiten. leuk hoor!!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

KIRRA

ja idd. heel leuk. ik heb net ondervonden dat hij verzot ik op druiven. is dit gezond fruit voor mijn valkje

Kimm

ja hoor, fruit mag je gewoon geven. behalve advocado, dit is erg giftig!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

KIRRA

aah oke. maar hij wil het alleen maar eten van mijn tong dat is et het meeste eten dat ik hem geef. maar dat is niet erg.
groetjes

Kimm

nee dat is niet erg. zo leren ze nl wel dingen eten. ze vertrouwen erop dat wat jij eet, zij ook wel lusten.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

KIRRA

ja idd. ik ga je laten ik ga wat televisie kijke. tot de volgende en ik zal je laten wetenhoe het met het  groter kot verloopt
groetjes

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

ik ben van belgie

als je op de foto klikt kom je op men websitje


hier is het afwachten met men tamme valkjes hun eerste nestje al dan niet


KIRRA

vanwaar ben je juist hilde, ik ben van Hamme. en ik weet nog niet zo goed of ik een valkje bij ga nemen. het gedrag van mijn valkje is sterk verbetert sinds er een spieel in hangt en sinds ik een veel groter kot heb gekocht. hij speelt al veel beter in zijn kot. ik heb juist nog 1 probleem en dat is kirra in zijn kot krijgen. hij gaat steeds gaan vliegen. weet iemand hoe ik het kan aanleren dat hij zonder probleem in zijn kot gaat. juist dit probleem moet nog veranderen
groetjes cyntzia

Kimm

hoi,

ik had jou al eerder de tip gegeven om te kortwieken. zo krijg jij je valkje de kooi weer in  ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010