19 april 2024, 08:27:23

Balou- Bijna is hij/zij er :-)

Gestart door DazlingJ - Jacqueline, 4 januari 2010, 14:45:27

« vorige - volgende »

DazlingJ - Jacqueline

Bijna is het zover. Zaterdag kan ik mijn valkje halen:-)

Moest het even kwijt en me collega's vinden mijn valkje niet erg intressant dus denk zet het even hier neer.

Jacqueline

patty_dordtse valkjes

Dus nog een paar nachtjes slapen...

Ik herken het de meeste zeggen het is maar een vogel haha.

Maar jah iedereen is anders en ben ook blij dat dit forum bestaat ...
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Renee

Ook ik weet hoe je je voelt. Helemaal te gek voor je! Bij ons zijn er kuikentjes, van een zijdehoen, uit het ei gekropen... Komen toch telkens zeer zorgzame gevoelens naar boven kruipen. Ben met 1 valkje begonnen en nu zijn het er al drie. En ze zijn zooooo leuk!
Groetjes Renée en Jaapie

55jasmijn55

hey

leuk voor je dat je valkje er komt ik hoop dat je er heeel :) veel plezier mee gaat hebben.
en als je iets niet weet over je valkje weet je waar je je vraag kwijt kunt. ;D ;D

groetjes jasmijn

Anja

Te gek zeg. Nog een paar daagjes. Spannend hè?
Begin je dan ook een boekje?

Liefs,

Anja

DazlingJ - Jacqueline

Bedankt voor al jullie reacties. Ben zeker van plan ook een boekje te beginnen. Vind deze site zo leuk.
Nog 4 dagen, neem mijn camera mee naar de kweker. Wil vragen of ik ook foto's mag nemen van de ouders van mijn valkje.
Kooi staat al klaar speeltjes hangen er al in en voer is aanwezig.

Jacqueline

DazlingJ - Jacqueline

5 januari 2010, 08:23:53 #6 Last Edit: 5 januari 2010, 08:32:01 by DazlingJ - Jacqueline
Kan gewoon bijna niet wachten. Wou dat het nu al zaterdag is.

Jacqueline

smiley

Hallo Jacqueline

Ik kan heel goed begrijpen hoe je jezelf voelt hoor er zijn het afgelopen jaar bij mij 6 valkjes bij gekomen en elke keer was ik ook zenuwachtig .
Je bent zo benieuwd hoe hij/zij eruit ziet en hoe het zich gedraagt  :o
Mijn vriendinnen snappen mij ook niet ,ik kan uren vertellen hoe leuk ,lief en geweldig ik ze vind ,terwijl ze mij zitten aan te kijken of ik van lotje getikt ben  ??? ??? ???
En ik had beter kunnen vertellen dat de kip in de reclame is ,want dan hadden ze het misschien wel kunnen begrijpen.
Ga jij maar lekker genieten van je valkje en je verhaal kan je bij ons op het forum wel kwijt hoor !!
Wij luisteren wel omdat wij weten hoeveel plezier je kan hebben van een valkparkietje  ;D ;D

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht