29 maart 2024, 12:31:37

Even voorstellen...

Gestart door Kippie71, 25 december 2009, 21:58:18

« vorige - volgende »

Kippie71

Hallo allemaal!

Ik heb me vandaag aangemeld bij dit forum, dankzij "Mila". Ik had gereageerd op haar advertentie over brammetje, maar die heeft ondertussen al een goed huisje gevonden. :) Zij raadde me dit forum aan.

Ondertussen heb ik al heel wat gelezen, en alweer een hoop geleerd over valkjes. Voor zover..ik zal me even voorstellen.

Ik ben dus Mar, 38 jaar jong, moeder van drie prachtige meiden in de leeftijd van 16, 5 en 3. Woonachtig in W'veen en getrouwd met een echte Fries, die in 2001 deze kant op is verhuisd voor mij en mijn oudste. (de gek  ;D ;D)

Verder wordt ons huis bevolkt door een flinke beestenbende. We hebben 2 hondjes,  2 poezen, 2 kippen, 2 volieres buiten, waarvan eentje met 2 valkparkieten van dit jaar, en ondertussen zijn we ook al een paar maanden het opvanghuisje voor 2 katten van een vriendin van me. Daarnaast hebben we in huis 1 valkparkietje, Kiki. Kiki is een lutino valk, geen idee hoe oud ze is, we hebben kiki overgenomen van mensen die gek werden van het geschreeuw, waar ik hier overigens totaal geen last van heb. En zij hadden kiki ook al overgenomen van anderen en konden mij dus ook niet vertellen hoe oud kiek is... :(

In februari heb ik afscheid moeten nemen van mijn allergrootste maatje Boeffie, een jack russel van bijna 10 jaar. Ik heb haar in laten slapen nadat ze leukemie kreeg en de medicijnen niet meer hielpen. Ik mis haar nog steeds ontzettend, zij was echt mijn alles. Heeft zo ontzettend veel met me meegemaakt en wist precies hoe ik me voelde, nog voordat anderen dat door hadden.

Komend jaar hopen we een amerikaanse bulldog pup in ons gezin te kunnen verwelkomen, en daarnaast misschien ook nog een valkje erbij binnen.

Nou, denk dat ik zo wel even genoeg heb verteld. Mochten jullie nog meer willen weten dan hoor ik het graag.

Groetjes, Mar

"Kies met je hart, je verstand is er om keuzes te aanvaarden, niet om ze te maken"

Kimm

hoi Mar,

welkom hier op het forum en heel veel plezier  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Wat een leuk voorstelberichtje .... welkom en heel vele plezier hier op het forum.

Groetjes van Caroline

PS. nog fijne dagen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.