23 april 2024, 11:00:42

hooi en paardenbrokjes

Gestart door __anniquee, 23 december 2009, 11:27:53

« vorige - volgende »

__anniquee

Ik heb net de kooi van Poekie verschoont en ik heb er een paar sprietjes hooi en een stuk of drie paardenbrokjes in gedaan
Ze vind het heerlijk en smult nu al meer als een kwartier
is dit niet schadelijk voor Poekie?

Groetjes

Karin

Hooi kan geen kwaad. Over de paardenbrokjes kan ik weinig zeggen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

mariejj

waarom zou je paardenbrokken geven?  ::)
zaad, fruit en groente hebben ze genoeg aan.

Kimm

ik denk dat brokken voor dieren ook veel te zout zijn.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

__anniquee

Citaat van: mariejj op 23 december 2009, 16:51:15
waarom zou je paardenbrokken geven?  ::)
zaad, fruit en groente hebben ze genoeg aan.

een kennis van me deed doet dat ook en ze vinden het er lekker dus ik dacht misschien vindt poekie het ook lekker..


Anja

Persoonlijk denk ik dat de paardenbrokken niet goed zijn voor je valkje. De voedingswaarden lijken me niet afgestemd voor een valkje.

Ik zou dan ook zeggen niet meer geven.

Liefs,

Anja

bobbie

Hoi hoi,

Hooi en stro vinden ze geweldig, kan ook geen kwaad. Ze spelen er mee en knabbelen er op.

Paardenbrokken zou ik ook niet doen. :-\ Of je moet precies weten wat er in zit, dan kan je beslissen of het goed of slecht voor je vogels is. Ik weet dat vogels wel (heel af en toe) een droog hondenkoekje mogen (zo'n soort zeekaak zeg maar), maar hondenbrokken weer niet.

Hoe dan ook, eerst kijken wat er precies in zit raad ik aan.

groetjes, Nel :)


Rianne

Valkparkieten vinden chips ook lekker, maar wat ze lekker vinden is niet altijd gezond voor ze. Als je je vogel brokken wilt geven, ga dan op zoek naar pellets, deze zijn wel speciaal voor vogels. (nutribird, ecobird, scenic, harrison's om enkele voorbeeldmerken te noemen)