continu parende valkjes en gelegd eitje

Gestart door winnythepooh, 21 december 2009, 20:26:37

« vorige - volgende »

Bello

Valkjes moeten wel de ruimte en plaats (en rust) hebben om een nestje te krijgen. Het mannetje broed ook mee en helpt ook de kleintjes groot brengen.

als je geen plaats hebt voor een 2e kooi is sneu om met het koppeltje te kweken.

Je bent er toch zeker bij elkaar 11 weken mee kwijt.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

winnythepooh

Ik ga niet de eireren weghalen het zijn er inmiddels al 2 dat kan ik niet
Wat ik bedoel met geen plaats voor een 2e kooi is voor altijd zegmaar.Maar voor 11 weken kan wel voor een keer is ook wel leuk denk ik.
en als dit nestje is uitgekomen dan haal ik de broedkast weg en geef ik het vrouwtje een anti leg drank zodat ze niet weer gaat leggen.
mary-ann

carco

Een anti leg drank?
Bestaat dat dan  ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




winnythepooh

ja volgens mijn dierenarts wel hoe het gegeven moet worden enzo weet ik niet maar dat geven ze als ze eieren blijft leggen ook zonder broedkast het is een soort anticonceptiemiddel voor vogels
mary-ann

carco

Ik ken wel de prikpil voor vogels, maar dit niet vandaar.
Zou wel graag willen weten hoe of wat.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Peggel

ik heb eerst even wat op Google getikt voor de zekerheid, maar ik heb nog nooit van anticonceptie voor vogels gehoord, en bij Google werd ik ook niets wijzer ??? ???

winnythepooh

ik weet het ook niet hoor maar nogmaals de dierenarts assistent had het erover meerdere malen een anti leg drank
oh het zijn inmiddels al 4 eieren en het vrouwtje broed goed al vanaf het eerste eitje dus ben heel benieuwd wat het word
mary-ann