25 april 2024, 16:45:29

even voorstellen...

Gestart door mieke82, 8 december 2009, 11:09:46

« vorige - volgende »

mieke82

Hallo allemaal,

Ik ben mieke en woon met mijn man in Limburg. Sinds zaterdag zijn wij de trotse bezitter van een geparelde (opaline?) valkparkiet: Georgina. Roepnaam; Gina.
Voor mij is het mijn 1e valkje, mijn man had er vroeger al een paar. We hebben haar uit een winkel waar zij als enige op ons af kwam terwijl de anderen wegvlogen. Hier heeft ze een grote kooi en is ze eigenlijk niet bang. Ze doet niet eens pogingen te bijten en ze is gek op limbo-dansen. als je je vinger boven de stok houdt loopt ze er onderdoor zodat je haar hele rug kan aaien. Ik heb een dvd van een vogelkooi met fluitende parkieten en als ik die opzet dan fluit ze vrolijk mee.
Volgens de verkoopster zou ze 3 maanden oud zijn, wij denken dat ze toch wel een maand of 5 is.
Ze is helemaal verliefd op een van onze katers, Manni, die zitten snavel aan snuit (met de tralies ertussen uiteraard) en ze doet dansjes voor hem, inclusief de moonwalk. haha.

Verder hebben we nog 4 katten; Sally, Sirius, Styx en Manni en een Rottweiler, Mo.
Ik ben huisvrouw dus 24 uur per dag bij mijn beesjes. Wat Gina heel gezellig vind, want zodra ik binnenkom maakt ze een koerend geluidje.
Nou, ik ga eens verder snuffelen op dit forum!
groetjes, mieke en gina.

Kimm

hoi mieke,

welkom op dit forum en gefeliciteerd met gina  :D

heeft gina ook een ringetje om?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

hoi mieke

is het belgisch limburg of nederlands limburg?

ik woon namelijk ook in belgie meerbepaald genk


groetjessssss


en welkom op dit forum waar ik ondertussen al 5 jaar vertoef  hihihi

mieke82

Hey,

Bedankt voor de reacties!
Nee ze heeft geen ringetje om.
En ik kom uit Nederlands Limburg.
groetjes mieke en gina