6 mei 2025, 01:51:09

Voliere

Gestart door klaavertje, 7 december 2009, 19:57:30

« vorige - volgende »

Landiej

Dierenvilla verkoopt ook die montana kooien, maar volgens mij hebben ze de merknaam veranderd? Ze noemen het nu RHR quality cages, maar de kooien zien er hetzelfde uit.
Uiteindelijk maakt het merk van de kooi natuurlijk niet zo héél veel uit, zo lang de beestjes maar de ruimte hebben en het baasje het goed schoon kan maken :)

Mark

je zou ook op de website van kwinten kunnen kijken. Daar staat uitgelegd hoe je een mooie kooi zelf kunt maken!

gr

hhvanbalen

Dierenvilla verkoopt de VILLA CASA niet, RHR CAGES zijn niet hetzelfde als Montana ze lijken er wel op maar Montana Cages hebben een gepatendeerd coating die beter is.

Ze hebben we mooie volieres die iets voordeliger zijn dan de Villa Casa. Ik heb het nagevraagd in een dierenwinkel.  :D

Citaat van: Landiej op  9 december 2009, 23:45:08
Dierenvilla verkoopt ook die montana kooien, maar volgens mij hebben ze de merknaam veranderd? Ze noemen het nu RHR quality cages, maar de kooien zien er hetzelfde uit.
Uiteindelijk maakt het merk van de kooi natuurlijk niet zo héél veel uit, zo lang de beestjes maar de ruimte hebben en het baasje het goed schoon kan maken :)

klaavertje

bedankt allemaal voor de reacties. Maar ik heb inmiddels via marktplaats een ferplast brio medium gekocht. Is een mooi groot hok waar ze alle ruimten in hebben.

Ben er erg blij mee!

groetjes Michel