9 mei 2025, 18:21:05

Mijt en eitjes ????

Gestart door Larissa, 22 november 2009, 17:20:09

« vorige - volgende »

Larissa

Hey Luitjes

Ben er vanacht achter gekomen dat mijn bonte witmasker mijt heeft
Nu ben ik er vanmorgen al mee naar de VA geweest en heb van dat sprayspul mee gekregen ben ff naam even vergeten nu ....

Maar nu komt de vraag
De kooi met Coco Bonte Witmasker heeft lang naast de kooi gestaan waar joepy en pico in zitten met eitjes

De Va heeft gezegt dat het bij die kooi volstaat om alleen de kieren schoon te maken ??? is dit werkelijk of niet....

Wie kan me helpen

groetjes

Kimm

ik denk het wel ,maar ik heb dit zelf nog nooit bij de hand gehad.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Larissa

hey kimm

ik heb de kooi schoon gemaakt en nu maar het beste er van hopen

groetjes Larissa

spikey

Wat voor sprayspul heb jij dan mee gekregen van de VA? Ik heb namelijk voor de mijt druppels voor in de nek meegekregen.

Wat werkt er beter?

gr Linda.

Hermien

Druppels in de nek heb ik een paar jaar geleden hele nare ervaring mee gehad. Mijn Gabber was toen 7 jaar oud en is er heel beroerd van geworden. Heeft een dikke 6 weken geduurd eer hij helemaal weer de oude was. Spray ken ik niet.

*Manon*

Hoi,

Ik heb ook eens mijt gehad, en dat vogeltje was pas hier, nog niet in aanraking geweest gelukkig met mijn andere valkjes.

Ik heb ook druppels gekocht en ik moest inderdaad de kooi schoonmaken met dettol.
Elke dag heb ik dat gedaan die kooi schoonmaken, juist ook omdat ze in kieren en zo gaan zitten en ook dat de eitjes uitkomen hadden ze zo geen kans zich verder te ontwikkelen.

Ik zou het goed schoon houden en dan ben je er vast snel weer vanaf.

Groetjes Manon