8 mei 2024, 04:23:21

Witmasker of witmasker cinnamon?

Gestart door Nathalie, 4 december 2009, 17:01:11

« vorige - volgende »

Nathalie

Hoi allemaal,

ik heb een vraagje over mijn witmasker Pepi. Als ik foto's bekijk van witmaskers hebben ze altijd een harde donker grijze kleur, Pepi is licht grijs. Nu dacht ik dat hij misschien witmasker cinnamon zou zijn, maar hij is in mijn ogen echt grijs niet bruin. Op dit moment kan ik geen goede foto maken, omdat zijn kleur niet uitkomt met de huidige lichtval. Kan een witmasker lichtgrijs zijn?

Groetjes Nathalie

hilde

hallo
trekt die op dit valkje



of op deze



groetjesssssss

mariejj

Tja zonder een foto kunnen wij er weinig van zeggen.  ;)
Ja je hebt lichte en donkere (cinnamon) witmaskers  maar in de meeste gevallen is het verschil tussen witmasker en cinnamon witmasker wel duidelijk te zien hoor.

Van links naar rechts: witmasker -  cinnamon witmasker -  opaline cinnamon -  witmasker

van voor naar achter :  opaline cinnamon witmasker -  witmasker -  cinnamon witmasker.


Nathalie

Het lukt me niet om de foto's te verkleinen. Ik heb ondertussen heel veel verschillende foto's bekeken een ik houd het maar op een witmasker cinnamon. Vooral naast mijn wildkleur popje heeft hij een veel lichtere kleur.

hilde

hallo
je hebt een programmatje photorezeizer of het juist geschreven is weet ik niet je kan het ook met andere programmatjes doen zoals photobucket /picasa/paint enzo...

Nathalie

Citaat van: hilde op  5 december 2009, 13:45:35
hallo
je hebt een programmatje photorezeizer of het juist geschreven is weet ik niet je kan het ook met andere programmatjes doen zoals photobucket /picasa/paint enzo...
Ik heb het geprobeerd met paint, maar dan is de foto zo groot dat hij niet op één scherm past en verkleinen kan dan  niet. De gemaakte foto's geven zijn kleur ook niet echt goed weer eigenlijk en ik denk nu wel redelijk zeker te weten dat hij witmasker cinnamon is. :P In ieder geval bedankt voor jullie hulp, maar het topic kan eigenlijk wel op slot nu.

amazingleeuwtje

Hoi Nathalie,

Je kan hoe groot de foto ook is deze rustig verkleinen in Paint ;)

1: open paint
2: zoek de foto op
3: formaat wijzigen/hellen
4: je moet dus hellen en dan steeds bv 50% of wat jezelf wilt tot deze de gewenste formaat heeft
5: dan opslaan en geef deze een andere naam dan behoud je de orginele ook..

Suk6

Nathalie

Het is me gelukt de foto te verkleinen.


Ik vind wel dat hij op de foto bruiner lijkt dan in werkelijkheid, maar goed.

mariejj