5 mei 2025, 09:30:43

Albino valkparkiet te koop

Gestart door Suzanne, 17 december 2003, 13:50:31

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik zie net een advertentie op vogelarena.com, waar een albino valkparkiet aangeboden wordt voor 35 euro. Dus voor de liefhebbers: snel wezen denk ik  :D

Parkieten & Papegaaien   Te koop

Te koop

6-6 grasparkieten € 3,00 p.s.
2-3 roodvoorhoofdkakarieken € 9.00 p.s.
1-1 blauwe penanten overj. € 135.00
1-1 gele halsbanden overj. € 75,00
Gele halsband 2003 € 30,00
0-1 prachtrosella overj. € 20,00
2-2 valkparkieten lutino € 12.50 p.s.
2-2 valkparkieten Wildkleur € 10,00 p.s.
1 albino valkparkiet € 35,00

Hans Bruin  
 Epe  
 Gelderland
 0578-613871  
 stuur email
 17 december 2003  

Groetjes Suzanne

ps: ben benieuwd of iemand hem/haar gaat halen  :D

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

ben je zeker dat het om een albino valkje gaat? sommige mensen bieden lutinos ook aan als albino's. dus wel opletten.

Suzanne

Hoi Stijn,

Als je goed leest, dan zie je in de advertentie ook lutino's aangeboden staan, dus volgens mij gaat het hier wel degelijk om een echte albino  ;)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

ahja, ik heb weer te snel gelezen ::)

Lique

jeetje zeg, Epe.
 das 10 minuten hiervandaan.
Maar nee, ik doe het niet. Ik wil eerst hier dat iedereen helemaal happy is. En het is zowiezo een slechte tijd nu om te kopen.
Nu pas merken wij ook welke vogels wel en niet winterhard zijn.

Lin

Wanneer is dan een goede tijd om een jonge valkparkiet te kopen? Want ik ben nu een andere aan het zoeken, want degene die ik zondag zou halen is nu al overleden  :'(

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lique

Hoi Lin,

Welnee, voor binnen maakt het totaal niets uit.
Maar bij mij gaan ze naar buiten, binnen heb ik er al 13.
Ik heb ook geen plaats meer, ik moet er eerst een paar kwijt.
Maar je kan rustig een valkje aanschaffen hoor.

groetjes lique

Stijn dc

hello lin

de beste tijd voor een valkje te kopen, voor binnen, maakt niet uit. voor buiten is het beste rond de nazomer, dan is er de grootste keuze van heel het jaar, want dan verkopen alle kwekers hun jongen.

SDC:D

DeesDoos