16 april 2024, 16:19:06

Kerst en Valkjes

Gestart door Violet, 21 december 2003, 05:34:34

« vorige - volgende »

k_van_wilgenburg

Hallo allemaal
Nu hebben ze dus de boom met rust gelaten.
En heb ik ontdekt dat ze van de week voor het eerst aan de plant zaten te knagen het mag niet maar ik moest er wel om lachen.
En gister bij het vliegen ontdekten ze ook dat ze in de lamp konden bijten.
Ze gaan nu iets meer slopen.
Groetjes karin Goofy en Smurf

Raikiri

Tja, slopen, daar zijn ze de beste in! De mijne knaagt graag aan snoeren. Hij lijkt op wel een muis of een ander knaagdier.


Mijn valkje Chrissy

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

bogey

11 januari 2004, 16:56:54 #32 Last Edit: 11 januari 2004, 17:02:26 by bogey
lachuh hoor , echt donderstenen...
Stuk voor stuk

Net vliegende ratjes zijn het.
Bogey had bijna elke afstandbediening ontdaan van de knopjes. Het is nu bijna onmogelijk om van zender te verwisslelen.

De muismat was 40 bij 20 maar is nu rond..... :D
Drempels zijn stukjes uitgeknaagt en voor de "renovatie" had ie al meegeholpen met alle behang waar ie bijkon af te trekken. en De gras parkieten fluffy en budgie hielpen hem uiteraard vrolijk mee..... :P

Maar in de kerstboom ging ie nooit. Wel knabbelen aan de "sneeuwmat die er onderlag en het treintje wat er rondreed.
Dit was Bogey's laatste kerst 2002. Hij ging lekker relaxen naast de boom. (of wist dikie dik dat ie zijn eten door de gaatjes van de "kist" konden plukken ? ::)



Aan kabels duurde ik hem niet te laten knabbelen omdat ik niet wist of ie dan koperdraad binnen zou krijgen...

Ook mijn wimpers, en wenkbrauwen waren blijkbaar smakelijk ?  Maar toch ook heerlijk gevoel als ie dan weer mijn haren ging poetsten zoals ie zijn eigen veren poets... dat maakt een hoop goed De lieverd. :-*

groetjes Daphne



Raikiri

De mijne knabbelt automatisch aan draden en zo. Dus ook aan de kerstverlichting. :-[

mijn valkje Chris

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~