28 maart 2024, 11:23:50

Kerst en Valkjes

Gestart door Violet, 21 december 2003, 05:34:34

« vorige - volgende »

Paul

 :D ja dat had ik ook een keer ik heb een draadloos toetsenbord en muis en ineens werkte het niet meer.
Toen kwam er net een achter de computer vandaan lopen heel voldaan.
Toen ik keek was de ontvanger net zo draadloos geworden als de muis  :D :D :D
Gelukkig kon ik dat snel repareren want anders had ik helemaal geen computer meer kunnen gebruiken.
Ze slopen soms ook werkelijk alles :-)
Maar echt boos kan je toch niet op ze worden en ze begrijpen het meestal toch niet dat ze iets hebben gedaan wat niet mag.

Groetjes, Paul

Raikiri

1 januari 2004, 00:06:28 #16 Last Edit: 1 januari 2004, 00:07:43 by Valkparkietlover
Ja, valkparkieten begrijpen toch niet vaak wat ze nou weer fout hebben gedaan.maar meestal geef ik hem dan op zijn donder door niet echt vriendelijk tegen hem te gaan praten. Het is toch wel een ramp als vanalles kapot is geknipt door de snavel van je valk.  :-/

Cheers, Quynh & Raikiri~

Dana

Hallo,

Leuk om te lezen dat in niet als eenige sloopsters heb. Bij ons doet de lamp boven de tafel het niet meer en ze versnipperen hier alle boekjes en blaadjes die ze kunnen vinden. Dus heb ik ergens maar een legale sloopstapel neergelegt.
Nina sloopt nog het meest. Boven de deur heeft ze een stuk behang weggetrokken en is aan de muur :o gaan knagen. Ik heb genoeg dingen waar ze haar snavel aan kan slijpen maar het moet tegenwoordig aan de muur. Er zit al best gat in de grootte maar ook in de diepte. een kindervuistje past er al in. Achja binnenkort maar eens murenvuller gaan halen, hahahaha.

Raikiri

maf valkje hoor! Ik denk dat ik maar een maderijnenkistje leeg moet halen en dan gebruiken als een sloopplaats voorCrissie

Cheers, Quynh & Raikiri~

k_van_wilgenburg

hallo allemaal
Mijn valkjes hadden totaal geen intresse in de kerstboom.
Wij hadden het wel verwacht dus hadden we ontbreekbare ballen gekocht maar dat was niet nodig.
Ze vlogen er wel steeds rakelings langs.
Zodat de boom heen en weer ging.
Vuurwerk met oud en nieuw vonden ze wat leuker daar reageerde ze op door te fluiten en te kletsen. :)
Ze waren er ook niet bang voor.

Groetjes Karin

Raikiri

2 januari 2004, 14:05:30 #20 Last Edit: 2 januari 2004, 22:41:30 by Valkparkietlover
De  mijne ging wel over de toeren.

Groetjes, Quynh-Nhi & Chrissy


Cheers, Quynh & Raikiri~

Raikiri

2 januari 2004, 15:02:39 #21 Last Edit: 2 januari 2004, 22:40:45 by Valkparkietlover
de mijne trekt zich gelukkig niet meer zo veel aan van de kerstboom :)


Cheers, Quynh & Raikiri~

k_van_wilgenburg

Hallo
Ik vind de verhalen wel leuk die ik nu lees.
mijn valkjes vinden de boom niet veel aan.
Maar bewegende lampjes is wel interesant.
Maar bij hun is de luxeflax hun grote favoriet.
En het vuurwerk vonden ze ook geweldig.
Groetjes karin

suus

hallo,
Wij hebben een kunstkerstboom, dus dat ze erin zaten vond ik niet  goed. (zaten de naalden er uit te trekken en er op te knagen) Dus toen heb ik een speeltje van hunzelf, die ze al een tijdje niet meer in de kooi hadden, erin gehangen boven in (want daar zaten ze alleen ) en dat herkenden ze niet meer, dus gingen ze niet meer de boom in hihihi... maar naar 1,5 week was de angst verdwenen en hop daar zaten ze weer. Toen maar een ander speeltje erin gehangen en ze bleven er weer uit.
Nu ze er vandaag er weer ingingen is het morgen maar tijd om de boom weg te halen!!!!
suzanne
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Raikiri

die van ons hebben we vandaag weggehaald. Gelukkig, kan de valkparkiet niet de lichtjes slopen :Dmaar hij gaat nu wel eerder naar de planten :(



Groetjes, Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Liek

Wat grappig om te lezen dat er ook valken zijn die zo brutaal zijn om de kerstverlichting door te knagen. Die van mij gaan echt niet in de kerstboom! Een heeft het wel geprobeerd om in de boom te landen maar die vond denk ik dat het teveel aan haar pootjes prikte!
Groetjes Liek

Raikiri

3 januari 2004, 23:34:36 #26 Last Edit: 3 januari 2004, 23:39:59 by Valkparkietlover
dan heb jij geluk hoor



Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Raikiri

7 januari 2004, 23:26:24 #27 Last Edit: 7 januari 2004, 23:29:17 by Valkparkietlover
Trouwens, wij hebben een paar computers en die computerkasten zijn wel eens open. Dan kruipt Chrissy erin en gaat dan proberen de computer te bewerken, maar meestal ben ik erbij en dan jaag ik hem eruit Het is wel een grappig gezicht hoor een valkje in de computerkast! :D


mijn valkje chrissy

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

ziralioness

 :DKiko probeerde 1 x in mijn nepboompje te landen, maar vond hem te wiebelig. Ricky en Nina vonden het maar een eng gek ding!  ;D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Raikiri

8 januari 2004, 20:55:46 #29 Last Edit: 8 januari 2004, 20:57:05 by Valkparkietlover
Zo, Ricky en Nina zijn ook stoer hoor! Maar het belangrijkste is dat je een valkparkiet hebt die van je houdt en andersom! ;)



mijn valkje Chrissy

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~