|
Pagina's: 1 [2]
|
|
|
Auteur
|
Topic: 10 jaar Valkparkiet.com (gelezen 1312 keer)
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Gefeliciteerd 
Ik heb me hier in 2004 geregistreerd en ben hier gekomen nadat eind 2003 Spongebob geboren was met een spreidpootje. Jeroen ( onze oudste zoon) heeft toen een spreekbeurt over valkparkieten gehouden en met het naar info zoeken kwam ik op deze site terecht waar ik dus nog altijd rond hang 
Dus wat mij betreft: op naar de volgende 10 jaar!
Groetjes: Caroline.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaatje
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Paco en zijn harem
|
Beste Peter en Lique,
Ook ik wil jullie van harte feliciteren met het 10 jarig bestaan van dit geweldige forum. Ik ben heel blij dat ik toen op jullie site terecht ben gekomen en nu vier heel lieve valkjes heb 
Bedankt daarvoor!
Liefs, Karin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermien
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Mijn 'vliegtuig' en ik.....
|

Ook ik ben inmiddels alweer twee jaar lid van dit forum en heb hier ontzettend leuke contacten en lieve vrienden leren kennen. Dankzij deze site vind ik snel de juiste informatie wanneer het met één van de valkjes niet goed gaat. Ook het medeleven bij ziekte en/of overlijden van een gevleugeld vriendje voel ik me erg gesteund. Wat zou ik zijn zónder deze website en zónder al die lieve met het valkjesvirus besmette lotgenoten? Andere mensen praten met elkaar over hun kinderen en wij doen dat hier over onze 'kids'. Daarom wens ik nog een heel lang voortbestaan van valkparkiet.com en hoop dat we gezamenlijk nog vóór het einde van dit jaar het kasbedrag weer flink BLAUW kunnen krijgen. Ga zo door!
Jullie krijgen een vette knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.09 seconden met 20 queries.
| |
|