10 jaar Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 25 november 2009, 00:18:03

« vorige - volgende »

carco

Gefeliciteerd :D

Ik heb me hier in 2004 geregistreerd en ben hier gekomen nadat eind 2003 Spongebob geboren was met een spreidpootje. Jeroen ( onze oudste zoon) heeft toen een spreekbeurt over valkparkieten gehouden en met het naar info zoeken kwam ik op deze site terecht waar ik dus nog altijd rond hang  ;D

Dus wat mij betreft: op naar de volgende 10 jaar!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Peter en Angelique,
Gefeliciteerd met het tien jarig jubileum van de site!!!
In april 2007 kwam ik op deze site terecht.
Ik had net twee valkparkietjes en was opzoek naar informatie om ze tam te krijgen.

Inmiddels zijn we 2,5 verder en heb ik 22 valkparkieten en ben ik ook nog kweker geworden :o
Ik kan niet anders zeggen, daar is dit forum mede verantwoordelijk voor ;D ;D

Het forum is een geweldige plek om info te zoeken en te geven en om mijn liefde voor de valkparkiet met met mede verslaafden te delen :)

Peter en Angelique ga vooral zo door met valkparkiet.com!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Beste Peter en Lique,

Ook ik wil jullie van harte feliciteren met het 10 jarig bestaan van dit geweldige forum. Ik ben heel blij dat ik toen op jullie site terecht ben gekomen en nu vier heel lieve valkjes heb  :-*

Bedankt daarvoor!

Liefs, Karin

Hermien



Ook ik ben inmiddels alweer twee jaar lid van dit forum en heb hier ontzettend leuke contacten en lieve vrienden leren kennen. Dankzij deze site vind ik snel de juiste informatie wanneer het met één van de valkjes niet goed gaat. Ook het medeleven bij ziekte en/of overlijden van een gevleugeld vriendje voel ik me erg gesteund. Wat zou ik zijn zónder deze website en zónder al die lieve met het valkjesvirus besmette lotgenoten? Andere mensen praten met elkaar over hun kinderen en wij doen dat hier over onze 'kids'. Daarom wens ik nog een heel lang voortbestaan van valkparkiet.com en hoop dat we gezamenlijk nog vóór het einde van dit jaar het kasbedrag weer flink BLAUW kunnen krijgen. Ga zo door!

Jullie krijgen een vette knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'!


                                ;D  ;D  ;D  ;D