28 maart 2024, 12:19:39

Xtra Vital vogelvoer

Gestart door roderick, 2 november 2002, 13:44:43

« vorige - volgende »

roderick

Hallo,

Ik heb een tip, probeer is Xtra Vital vogelvoer het is bijna overal te koop. Er zit een heerlijke geur aan die niet alleen me vogels lekker vinden maar ik ook. Mijn vogels vinden het heerlijk. Volgens de verpakkig is het nog een heel gezond, er zitten van allerlei vruchten zaden en ook rozijen in. In het boekje staat dat het ook een aanrader van de dierenarts is. het voer is wel erg deur namelijk 5 euro per pak, let wel op als je het koopt dat je vogel in een overgang kan komen teminste dat staat op het pak. Ik hoop dat jullie het proberen want, vroeger toen ik nog een ageponis had gaf ik hem altijd gewoon van die goedkope C 1000 voeding  Ik dacht dat dat voldoende was maar dat schijnd helamaal niet compleet te zijn en daarom is die denk ik best snel dood gegaan?? En ze vinden het lekker !!!!!!!!! dat Xtra Vital

groetjes roderick

V_Valkie

3 november 2002, 00:03:01 #1 Last Edit: 3 november 2002, 13:51:03 by V_Valkie
ik dacht dat dit een forum was waarbij je elkaar helpt zotte thomas,om elkaar te helpen,er word hier alleen een tip gegeven,maar jij geeft ook helemaal geen nuttig andwoord of een leuke reactie,en dan ben je modurator?

Roderick: bedankt voor de tip.ik ken dat voer en het is goed voer!

roderick

3 november 2002, 13:08:13 #2 Last Edit: 3 november 2002, 13:08:46 by roderick
Helemaal mee eens

cisca

Hallo allemaal.
wat is dit weer een nutteloos gezeik van onze vriend thomas hatelijker als zo kan het haast niet,en wat betreft het voer daar ben ik het helemaal met de anderen eens het is een heel goed product en mijn valkjes krijgen het als bijvoer.
en wat thomas betreft ik weet niet wat zijn valkjes krijgen maar zo te zien mag het niets kosten.
Jongens houd het gewoon gezellig alsjeblieft er zijn mensen die ontzettend veel tijd en werk aan de site en het forum besteden ,en dat is niet bedoelt voor zoiets als dit.

Lieve

Hallo allemaal,

Ik ben gewoon lid van deze site omdat ik hem leuk en leerrijk vind. Zelf heb ik nog maar enkele maanden een valkparkiet en ik heb veel aan deze site.
Ook ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten, zeker al als je moderator bent, maar ook als je gewoon voor info op de site komt. Waar is het respect voor andere naartoe?
Als je als moderator dan even terecht gewezen wordt door de sitebeheerder, en dit was volgens mij niet alleen voor zotte Thomas bedoeld maar voor iedereen die meent een beetje grof te moeten zijn, ga dan niet nog verder bekvechten. Inderdaad, zotte thomas, dat is wat ik vind van jou reactie op de mail van Peter. In de plaats van uit te zoeken wie nu wel of geen zinnige info geeft, wie wel of geen grote bek heeft, kun je misschien eens nadenken of je zelf niet fout was met je antwoord aan Roderick en of je wel recht in je schoenenn staat.
Ik kom op deze site voor info, niet voor onozele woordenwisselingen te lezen en Peter heeft gelijk, wie zich schuldig maakt aan desrespect moet maar van het forum verwijderd worden.
Zo, dit ei kwijt zijnde,ga ik me nu verder bezig houden met hetgeen waar ik deze site voor bezoek, namelijk VALKJES!

Groeten, Lieve

roderick

Wat een tip al aan geruzie op kan leveren, maar we gaan het hier wel met zun allen gezellig houden he

linda

hoi allemaal,
ik heb hier ook zo een voer dat mijn valkjes heel lekker vinden.Het is prestige premium tonic, van versele laga en er zit ook heel veel fruit in zoals banaan en annanas appelsien en nog veel meer het kost 2.50€ en ze hebben het heel graag , ik geef dit ook zo nu en dan een keertje zodat ze er eens lekker van kunnen snoepen. Ik ga eens kijken of ik dat voer van jou ergens vind roderick , want daar heb ik nog nooit van gehoord
groetjesssssssss linda en co

Richard

Hallo allemaal,

Hier nog even een tip van mijn valkjes Jarie en Tommie.
Wij zijn gek op muslie of crusly. Onze baasjes eten dit soms voor ontbijt. En wat zij eten, willen wij ook eten. En heel toevallig vinden wij dit (naast ons normale voer natuurlijk) heel erg lekker :P :P. Er zit lekker fruit tussen en we kunnen er ook leuk mee spelen. Of we jatten het gewoon van het bord af.  :D :D Het is in alle supermarkten te krijgen en het is niet duur ook. :o Nou dit was onze tip.

Veel groetjes en hou het gezellig.

Jarie en Tommie

Lieve

Hoi Roderick,

Ben wel van plan het gezellig te houden hoor.
Dat Xtra vital vogelvoer,koop je dat niet bij Tom en co, de dierenspeciaalzaak van Delhaize?

Groetjes, Lieve

Paola

Ik gebruik ook Xtra Vital vogelvoer, dit meng ik wel met gewoon valkparkieten voer en ik doe er nog een beetje fruit cocktail (dit is wat groffer) door en dan goed mengen. Mijn Charlie vindt het helemaal geweldig lekker.

Hester

Hallo,

Ik heb nog een vraag hoe ziet dat spul eruit is het toevallig rode bloemetjes? en erg hard. Ik heb een pak van vitacraft gekocht en op dat pak stond dat het goed was voor de valk en dat ie niet meer uit kon zoeken wat voor zaadjes hij lekker vond. volgens mij vindt onze valk het leuk om die dingen kapot te bijten in plaats van te eten. Ik weet niet of het lekker ruikt ik heb er nog niet aan geroken.

Groetjes,
Hester

Lieve

22 november 2002, 15:29:49 #11 Last Edit: 22 november 2002, 15:30:25 by Lieve
Voor degene die het interesseert, het Xtra Vital voer wordt verkocht bij AVEVE, ook wel de boerenbond genoemd in de volksmond.

Groetjes, Lieve

V_Valkie

Dat is in elke goede dierenwinkel wel te koop.
AVEVE is echt niet de enige die het verkoopt.

Speedy

Hoi,

Ik heb dit vogelvoer ook maar eens meegenomen en zal het Speedy morgen eens laten proeven.
Mij benieuwen.
Het was niet echt goedkoop, maar ok...en eerlijk gezegd, lijken de zaden erg veel op die ik al geef.
Nou ja, een keertje proberen kan geen kwaad, ook omdat Speedy geen fruit eter is.
Druppeltjes heb ik nog niet, want die waren uitverkocht.

Groetjes,
Trudie

Paul

Hoi Speedy,
Er zitten wel wat meer dingen doorheen als door gewoon parkietenvoer van de winkel.
Het ruikt in elk gavl wel een stuk lekkerder dan dat gewone zaad vond ik.
En er zit ook gedroogt fruit in en ik geloof zelfs wat eivoer.
Het is dus wel wat uitgebreider dan gewoon zaad en ik denk als ze geen fruit en groente eten dat ze dan in elk geval toch wat naar binnen krijgen aan vitamine's.

Groetjes,  Paul