Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

Larissa

13 februari 2011, 19:58:30 #1065 Last Edit: 13 februari 2011, 20:17:37 by Larissa
Vandaag was het heerlijk weer en heb ik de valkjes buiten eens lekker verwend met een lekkere fruit/groente schotel

Eerst maar eens een steun zo gemaakt dat ik de schotel er op kon zetten, dit is niet meer als de poot van een oud vogelhuis,
daarna binnen maar eens noten en meergranen rijst gekookt, toen de sla er op, appeltje er bij , mandarijntje er op en alles af gemaakt met
een beetje ei voer...(anders eten ze het hier niet) 

Steun en schotel in de voliere gezet en voor papparazi gespeelt....met de camera wachtend op het eerste valkje bij de schotel
helaas hadde de valkjes me door en gingen pas naar de schotel toe toen ik weer binnen wat (na een half uur gewacht te hebben)   

Voor binnen heb ik 4 schotels gemaakt met excate het zelfde, en smullen dat ze deden
Nu ff foto tijd

Aan het kijken wat vrouwtje klaar zet

Smullen maar

Pearl smult ook

King heel voorzichtig

En toen was de batterij leeg van de camera...helaas kon ik daar door Rain,Pico,Joepy,Happy en Enjoy niet meer op de foto zetten

King en Gipsy wipwappen er nu heel goed op los, elke dag wel een paar keer....ze vallen saampjes niet meer van de stok en ook gaat king er redelijk goed op zitten....het gaat ons benieuwen

Groetjes

*~Romilda~*

Ja geweldig he,als ze genieten van iets wat je speciaal voor hun heb gemaakt:)..
Je heb mooie foto's gemaakt zeg,jammer dat je batterij leeg was;)
groetjess romilda

Caroline 1569

Ha Larissa
Wat een lekkernijen op die schotels.Die van mij zijn er niet zo gek op eten eigenlijk alleen andijvie en hebben nu de peterselie ontdekt,in het voorjaar eten ze lekker vogelmuur (onkruid) en vinden ze het leuk om met gras te spelen,maar verder niets...
Laat ze maar lekker smullen.
Caroline

Larissa

@Romilda

Ik baalde er zelf ook van dat de camera leeg was

@Caroline1569

Bij mij moesten ze in het begin er ook nie veel van weten maar zo langzamerhand na 1 jaar blijven aanbieden beginnen ze er toch wel aan, tis nie veel maar het begin is er zolang ik er maar eivoer over heen blijf gooien

groetjes Larissa

Caroline

Ach, wat een leuke foto's.

Ik kan altijd zo genieten van smullende valkjes.

Hier zijn ze ook zo gek op de snoepbakken.  ;D

Balen van je batterij.  :-\

Fijne avond.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

Hey Caroline

Heerlijk is dat he de valkjes zien genieten en snoepen van al dat lekkers

Jij ook nog een fijne avond toegewenst

:D

maranda

hey larissa

mooie foto's heb je gemaak

en leuk om te zien dat ze zo heerlijk smullen

groetjes maranda

..Neline..

Leuke foto's zeg  ;D Hier zijn ze helemaal verzot op brood en notenrijst. Wat fruit doe ik er ook meestal bij, alleen vertikken ze het om dat te eten  ::) ze proeven het niet eens  >:(  :P

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

smiley

Hallo Larissa

Dat heeft hij van zijn vader die was er ook zo vlug bij .
Maar Shuma is ook niet vies van een ander popje zag ik gisteren .
Ik weet niet beter of ze zijn een koppeltje voor de rest van hun leven  :o ???.
Shuma heeft hier gisteren 3 poppen wip-les gegeven ,hij werd wel verjaagd door de andere mannen .
Maar hij deed het dus wel !!! hoe bedoel je broeds .

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Jacky

Citaat van: Larissa op  9 februari 2011, 22:15:00
Hey Jacky

De knuffel is gegeven en tja het douchen daar wennen ze wel aan want in de voliere gaan ze die straks ook regelmatig krijgen
De vleugel van Angel is bijna weer compleet, kan al weer goed op hoogte vliegen
Bailey is en blijft een ongeleid projectiel en ik hoop dus ook dat ze in de voliere wat kalmer wordt, anders denk ik dat ze zich nog een keer goed verwond  :-\
Pearl begint de mannen na te doen en onwijs te fluiten  :o
ze stapt al goed op, maar moet niet veel van mij weten vliegt liever lekker door het huis
Ik zal straks nog wel even foto's plaatsen

Hoi Larissa,

Wat jammer dat Bailey nog zo heftig reageert. Ik hoop dat ze in de voliere echt haar plekje gaat vinden. Daar kan ze dan samen met haar ventje heerlijk vliegen  ;D

Pearl blijkt dus een echte fluiter te zijn? Dan zit ik hier toch ook met nog een probleem  ::) Binky kan ontzettend lief brabbelen, maar heeft al kippetje gezeten voor Magic en die vondt het ook nog nodig er op in te gaan. De kans is dus heel groot dat Binky óók een vrouwtje is... Daarbij wordt het brabbelen nog steeds geen fluitje en ik begin het nu toch wel ff beroerd in te zien  ::)

Leuk om ze weer te zien op de foto's. Ik mis ze wel, maar het is mooi om ze zo terug te zien :) En wat wordt Pearl mooi :D

Fijn weekend!

Larissa

hey Jacky

Dan zou jij het ook niet echt trefen he, eerst Mickey die toch een pop blijkt te zijn. en dan nu ook Binkey nog  :o dat zou echt jammer zijn

Weet jij zo de geboorte datum van Pearl nog dan kan ik die ff noteren

groetjes Larissa

Larissa

Hoi hoi

Gisteren zat Joepy en de hele dag in het blok, en ik was dus ook niet echt verbaasd toen is gisteren avond keek en het
eerste eitje vondt.
Joepy broedt al vanaf gisteren avond en ben dus ook benieuwd of Pico het later vandaag over gaat nemen, hij broedt normaal pas mee
vanaaf het 2de eitje, dit deed hij ook al bij de vorige 2 nestjes

Voor de rest gaat het hier allemaal zijn gangetje buiten zijn ze flink aan de wipwap en King en Gipsy laten er ook
geen gras over groeien
Wij hebben de laaste paar dagen een beetje last van muizen achter thuis en dus ook bij de voliere aangezien
muizenstapjes niet helpen hebben we maar gif (muizentarwe) gestrooid op plekken waar de honden en valken niet bij kunnen
zoals bij de grijze en groene ton... >:(
Door dat de muisjes zo klein zijn konden ze gewoon door het gaas heen he  :o  en waren de kwartels dus ook regelmatig heel onrustig
De valkjes gaan gelukkig savons zodra het donker is het nachthok in waardoor ze weinig mee gekregen hebben van de muisjes

Fijne zondag all

groetjes

Bello

he gatsie muizen...ja en die kunnen klimmen en gaan overal in.....

muizenvallen in een doos erbij zetten (buiten de voliere natuurlijk) kan ook helpen...

jeeeeeeee ook al 1 eitje, snel he
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

smiley

Hoi Larissa

Gefeliciteerd met je 1e eitje ,bij jou dus ook weer snel kleintjes  ;) ;D.
geef die twee wipkippen maar een knuffel van mij  :-* :-*

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

maranda

hey zus

van harte met je eerst eitje  :-* hopen dat er nog meer eitjes bijkomen

groetjes je zusje