Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

TheaV

Wat mooi!!!!! En zo lief!! Donsje 3 ..... Wauwwww!! Wat 1 dag doet, gister geboren en nu al zo mooi.....

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Larissa

Hey Thea

Het zijn er 4 nu al.........en ja ze worden mooi he

groetjes Larissa

Manouk

aaaaaaaah wat lief zijn ze..
en ook lief van iedereen dat er zo hard meegeduimd word, nu moeten het haast wel allemaal mannetjes worden ;)

ik vind het echt gaaf dat ik hier misschien mijn toekomstige valkje tussen zie staan!!!

Ga je de valkjes ook handtam maken laris? of doe je dat nu niet meer, omdat je ze in de voliere niet meer tam wilt maken, maar nu ze binnen zitten je het misschien wel doet....??

liefs
Manouk

Larissa

hey coco

Door dat Luna en Coco nu binnen zitten worden de jongen twee maal daags in de handen genomen.
Het klopt in de voliere zal ik ze niet zo vaak in de handen hebben als in de woonkamer

Nu nog niet omdat ze de voeding van de ouders hard nodig hebben maar vanaf het moment dat ze de ring omkrijgen neem ik ze in de handen
In uiterste geval van nood kan ik ze ook pappen maar dat doe ik alleen als de ouders het verprutsen....

Groetjes Larissa

Manouk

Ik heb eigenllijk wel een oogje op bailey ;) ..........

vind hem echt zo liefffffffffffffffffff (en stiekem ook nog wel een klein beetje lelijk ) :P

Larissa

hey hey

Met enige verbazing moet ik zeggen dat eitje 5 tikt en piept
Had zelf niet verwacht dat het uit zou komen omdat het ei er vrij donker uit zag....we laten ons verrassen

Gisteren heb ik een emailtje gekregen van het Bazinnetje van Charlie....broer van ons Gipsy
Wauw hij is echt mooi geworden en het gaat ook heel goed met hem

hier wat foto's van onze Charlie

groetjessssss

Larissa

hey hey

Jaaaaa de titel verraad het al donsje 5 is er ook bij gekomen
Het verschil is wel enorm tussen het eerste donsje en deze maar Coco en Luna doen het onwijs goed...

We laten ons verrassen hoeveel ze er groot krijgen.

groetjes Larissa

smiley

Hallo Larissa

gefeliciteerd met je 5e donsje  ;D ;D
Ik heb hier vorig jaar ook een groot nest gehad van 6 kleintjes .
Het verschil tussen nummer 1 en de laatste was groot maar ze hebben het allemaal gered .
Als jij maar zorgt dat er genoeg voer word aangeboden doen de ouders de rest .
Bij mij heb ik donsje nummer 6 na een dag of 4 in de ochtend als zijn kropje nog leeg was een klein beetje pap gegeven .
Dat om dat het een klein beetje te grof gevoerd werd ,dat heb ik 5 dagen gedaan .
En toen alles weer over gelaten aan de ouders !!! en toen ging het prima.
Ik zeg niet dat dit bij jou ook zal gebeuren want 5 kleintjes is normaal voor een koppel valkjes .
Je moet er alleen even een beetje op letten .

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Larissa

hey smiley

thnx voor de tip ik zal het in de gaten houden.

Ik ben alleen nog maar nestjes  van 2 gewend, dus dit is weer een hele verrassing en tot nu toe lijken de ouders het heel goed te doen.

Ze hebben valkparkietenzaad,grasparkietenzaad,trosgierst,
bruin brood, eivoer, met vitaminnen tot hun beschikking en twee keer in de week kook ik meergranen en noten rijst
das voldoende toch

groetjes Larissa

Paula

Gefeliciteerd met het 5e donsje!
Dat zal wel een heel verschil zijn zo'n groot nest als je er niet meer als 2 per nest gewend bent.
Met zoveel verschillende soorten voer moet het wel goed komen.
Veel succes met de jonkies!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Hermien

Joepie, het 5e donsje is geboren! Gefeliciteerd! Wanneer ben je klaar voor kraamvisite...?

Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.

:-*    :-*    :-*    :-*

Larissa

hey Hermien

Wou je komen kraamschudde dan  ;) ......geef je maar een dag door hoor kijk ik in de agenda of het kan  ;)

:-* :-* :-*

knuff van mijn valkenbende

hilde

hey larissa

gefeli met je 5 donsjes al .hoeveel gaan er nog uit komen?

smiley

Hallo Larissa

Ik geeft mijn valkjes als ze jongen hebben elke dag 2x gekookte rijst met macaroni en een vers gekookt ei er door .
Al het andere voer dat je geeft is prima ,ik zelf geef ze ook nog extra 1 maal per dag andijvie en witlof ,peen en soms een stuk appel erbij .
Ik probeer er altijd voor te zorgen dat de bakken altijd vol zijn .
Zeker met een groot nest !! hoe ouder de kleintjes worden hoe meer voer er door heen gaat .

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht