Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

Larissa

Hey hey

Ik heb de uitslag nog niet binnen maar ben net zo als de mensen die ze gereseveerd nieuwsgierig naar de geslachtjes

Hier ff een paar foto's

Breeze ons zorgenvogeltje

Bailey is inmiddels ook uitgevlogen maar had geen zin om op de foto te gaan

Balou is gek op me dochtertje en op posseren voor de camera

Banjo vindt het allemaal wel best, zit wel graag ff bij je maar gaat toch liever zijn eigen weg

Voor de rest moet ik heel eerlijk zeggen dat alle jongen van Coco en Luna een super karakter hebben
Lekker rustig en heel erg mens gericht

groetjes

Manouk

geweldige foto's Laris...

ze zien er echt allemaal heel erg goed uit..
ik zal niet teveel doorzeuren over hoe spannend ik alles vind enzo ;) weet jij al lang...

hoe is het met de valkjes buiten?? ze hebben hier de afgelopen dagen heerlijk van het zonnetje genoten....

Ook heb ik ze nog even met de plantenspuit gedaan en ook dit vonden ze allemaal heerlijk...
wel moet ik nog namen verzinnen voor mijn nieuwe koppeltje....

erg lastig vind ik dit altijd..... ;)

liefs
Manouk

*Manon*

Hoi hoi,

Kom even van je mooie fotootjes genieten  :D

Enjoy zit gezellig bij broer/zus Exit in de kooi, die op zijn beurt laat zien hoe je eten moet....
Exit zit de hele dag op de voerbak, of hij slaapt... ik denk dat ik hem vanavond niet meer hoeft te pappen...
Enjoy zat erbij als koningin Beatrix om alles even te bekijken en in de gaten te houden, maar zit nu ook op de voerbak zaadjes te pellen.

Donderdag bel ik Gendika voor de uitslag  :D

Larissa

hey hey

Manon bracht me vanmorgen op een idee, door ff te gaan bellen met Gendika, ik ben dus nu net in huis van het werk  en heb gelijk ff gebeld
Maar helaas de uitslag kon ze me nog niet vertellen misschien achter in de middag en anders morgenvroeg

Zodra ik wat weet post ik het jullie

groetjes Larissa

Manouk

ok super..
ik hou zeker vandaag en morgen de mail en het forum in de gaten...

ik heb voor mijn nieuwe koppeltje ook eindelijk twee namen bedacht..
ik moet wel in de stijl blijven van de ontwerpers natuurlijk... dus de namen zijn geworden.............. Yves en Chanel..

Als alles doorgaat met Balou zal hij gewoon Balou blijven heten..
Vind het anders ook voor het valkje verwarrend... nu kan hij gewoon zijn eigen naam houden...

liefs
Manouk

Larissa

Hey Coco

Dat vindt ik top, dat je hem Balou laat heten  ;D

Ja ik weet dat jij in de stijl van ontwerpers en vindt de namen wel weer super hoor, ik mail je zodra ik wat weet

groetjes Larissa

maranda

heyz zus

mooie foto van breeze vin hem/haar er mooi uitzien :D kom gauw een keertje in het echt kijken en die anderen zien er ook goed uit hoe is het nu met breeze dan maar hoor het morgen wel als je de uitslag van pluisje en dipsy spreek je morge dan wel je kunt me gewoon bellen maakt niet uit waneer alleen niet tussen half 1 en 1 uur maar daarna wel weer

nou spreek je morgen 

doeidoei

Manouk

jah ik zit ook met spanning te wachten :D:D:D

kan je ons al verblijden met goed nieuws ???

Larissa

hey hey

Lieve mensen de uitslag is bekend en ik moet zeggen het is zeer verrassend

Rain is een Pop
Balou is ook een Pop (Witmasker Bont Cinnamon)
Bailey is een Man (Witmasker Bont split voor {X2:Cinnamon})

Had er ook twee van Maranda laten testen en
Pluisje is een Pop
Dipsy is een Man

Groetjes Larissa

*Manon*

Hoi hoi,

Leuk Rain een popje... blijft ze net zo mooi als ze nu is...  ;D ;D ;D
Ben benieuwd welk mannetje je voor haar op het oog hebt of krijgt!

Leuk de uitslagen bekend... is iedereen blij met deze uitslag of moet je nu toch wat mensen teleurstellen?

Groetjes Manon

Larissa

Hey Manon

Gelukkig is iedereen happy die ik op de reseveringslijst had staan.

Ik had er 2 voor een mannetje Manouk hier van het forum en een vriedin van me.
En ik had er 1tje voor een popje

Mijn vriendin vondt die Bonte heel mooi en Manoek wou graag een Witmasker Bont van me dus iedereen blij  ;D
Gelukkig pakt het allemaal goed uit, anders had me vriendin moeten wachten want Manouk was als eerste op de lijst voor een mannetje

Tja wat Rain betreft, ik weet het niet welk mannetje ik er tegen over zal gaan zetten.
Vindt het ene koppeltje bij jou heel mooi maar ook een koppeltje bij Caroline en Yvon heeft me ook al een aanbieding gedaan
Ben dus nog ff aan het puzzelen en na denken  ???

groetjes Larissa

Manouk

Ik kom mij even via de officiƫle weg bekend maken als het nieuwe baasje van Bailey..

Bailey komt hier in een voliere waar nog 3 vrouwtjes vrij zijn..
(ik heb 1 koppeltje wat zeker is.. de rest doet maar wat ;) )
ik heb dan in totaal 9 valkjes in de voliere..
Expres een oneven aantal omdat mijn meisje Gaudi geen interesse heeft in andere valkjes..
Dus dan zitten er nog 4 mannen en 4 dames in...

Ik hoop dat Bailey het hier naar zijn zin zal krijgen......
Bailey blijft trouwens gewoon Bailey heten...

groetjes
Manouk

*Manon*

Gefeliciteerd Manouk met Bailey  :D

leuke naam ook en een erg mooi valkje!

Veel plezier ermee! weet je al wanneer je m mag gaan halen?

Liefs Manon

Manouk

nee weet ik nog niet precies..
Hij is pas net uitgevlogen.. dus zal nog wel ff duren voor hij helemaal zelfstandig is...

ik wacht liever wat langer ;) dat hij gewoon lekker nog even bij paps en mams kan eten....