Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

Larissa

echt een bultje, lijkt op een goeie ontstekking

Hoe die er nou weer aankomt mag joost weten, ik weet wel dat als het zo door gaat ik me kwekers zooi aan de wilgen ga hangen


*Esther*

Ik weet dat Caroline van Binky's friends een valkje met bulten heeft gehad. Staat vast wel ergens....

Wendy..


Niet doen Lariss!!! Helaas hoort het erbij!!!
Alhoewel ik soms ook wel de balen heb als er weer een jonkie doodgaat of eitjes niet uitkomen en de boel weer niet doet wat ik wil qua koppelen  :(

Hoe is het nu met de bult. Zag foto dat het iets minder rood was op FB. Hopelijk zet dat zo door

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

Lin

Oei wat een bult.  Ik zal eens gaan zoeken voor je. Niet opgeven ik ben ook van 11 eieren naar drie jongen gegaan dit jaar.ook balen. Maar komt wel weer goed bij je.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Larissa

Hoi Lin,

Dank je wel voor je antwoord,

Wat het is geweest weet ik nog niet maar het is helemaal weg getrokken, er komen zelfs pennen weer door

Ik vermoed kleine ontstekking, misschien door het fladderen dus de huid iets beschadigt,of toch door dat de ouders er misschien een pen uit getrokken hebben

Knuffels

Alexandra

Yes ... goed nieuws ... gelukkig maar!  :D

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

*Esther*


Larissa

Na zoveel tegen slagen was ik er ff helemaal klaar mee.
Ja ik weet ben niet de enigste kweker waar het gewoon niet ging zoals je gehoopt had.

Na het overlijden van me pop heeft vader besloten maar 2 van de 3 kleintjes te blijven voeden, het zei mondjes maat
1 van de drie heb ik dus naar binnen gehaald en nood gedwongen op de pap gezet.
De andere 2 zijn nu al een heel eind met zelfstandig worden, het zij nood gedwongen want paps voert steeds minder. Ze zijn nu 6 weken.

Ik had al andere koppels in de kweekkooien gedaan en deze hadden allemaal al bevruchte eitjes...dus na al die tegen slagen heb ik die de ronde gewoon laten afmaken met een mooi resultaat al zeg ik het zelf

Yeahhhhh, ik krijg er weer plezier aan.

5 donsjes zijn er inmiddels geboren.

3 bij Dylan en Pino (wildkleur x1 opaline x1 lutino) X (opaline)

2 bij Jacco en Breeze (wildkleur split onbekend) X (witmakser Bont)

Johny en Evelien

Hoi hoi!

Ben al een poosje niet zo vaak op het forum, maar wat sneu zeg dat je pop is overleden! Schrik er beetje van!

Hoop dat het inmiddels wel goed gaat met je donsjes en je andere lieverds! Heb je het bf popje al opgehaald?
Foto?  ;D ;D ;D ;D ;D
Heb haar gezien toen ze ongeveer 4 weken was in het echie ben zo benieuwd hoe ze er nu uit ziet!

liefs Evelien
Funky, Lady, Bandit, Ravi, Duke, Yukiko, Layla, Zen, Angel, Charlie, Shadow, Tai, Chi, Happy, Lulu en Jewel
www.funkytownbirds.123website.nl
www.werkgroepvalkparkieten.be
www.artandjewelrybyevelien.nl

Larissa

Hoi hoi

dit is het laaste bericht in dit boekje

Ik ben er ff klaar mee, heb nooit zo veel meer te schrijven en doe veel via Facebook.

https://www.facebook.com/larissa.heuvinkroelink


Misschien dat ik volgend jaar wel weer een nieuw boekje open