Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

Larissa

1 april 2010, 20:27:05 #165 Last Edit: 8 april 2010, 12:48:28 by Larissa
hey Ann

wij zijn ook super blij hoor
nu maar hope dat ze het tot een goed eind weten te brengen

groetjesssssssss

Dierenfreackske

Heeeeey, niet twijfelen he, komt zeker goed !!  :-* :-*GRTJS Ann

Larissa

Zo en dan nu nog ff een klein beetje voiliere nieuws

We hebben de afgelopen week redelijk tot goed weer gehad en heb me man maar aan de schop gezet  :P de fundering is uitgegraven....jaaaaaaaaaaa........zover zijn we al

Morgen als het goed weer is worden de tegels er onder in gelegt en kan hij beginnen met het op metselen van de fundering...daar boven op komt dan een rood stenen muurtje van 3 lagen.....de bodem wordt gemaakt van een cement of beton vloertje daar zijn we nog niet helemaal over uit, omdat we nog niet weten wat het makelijkst schoon te houden is.

We trekken hem verder omhoog uit hout en gaas. ik zal proberen foto's te maken en te plaatsten zodat jullie het kunne volgen

groetjes

☺ Pita ☺

Heeeej Larissa leuk eitjes en een voliere gaat de goede kant op meis.
Dat wordt genieten van de zomer in de tuin :D
Ben benieuwd hoor :D
Groetjes Petra.

Dierenfreackske

Jaaaaaaa genieten, hou ik van hoor!   ;) Grtjs Ann

Larissa

3 april 2010, 14:10:07 #170 Last Edit: 3 april 2010, 14:24:21 by Larissa
Halloooootjes

Euhhhhhh kleine verandering van de voiliere  :'( als ik hem op fundering zet moet ik een vergunning aan vragen en aangezien de lege's die je dan moet betalen achterlijk hoog zijn hebben we besloten om hem maar enigsziens te veranderen......

De voiliere krijgt nu een opstaande rand van 30 bij 30 tegels
daar in komt een cementvloertje en dan wordt die op getrokken........de rand wordt straks afgewerkt met een hele mooie houten plank zodat de tegels ook niet opvallen

Vandaag maar begonnen met het weg halen van de tegels daar waar de vloer komt te liggen.....maar ja nu regent het weer  :censuur  :censuur

Zal later vanaaf ff de eerste foto's plaatse
voor de rest wensen wij een ieder

groetjes  :-*

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

Ik wens je een heel vrolijk pasen!
Laat de paashaas maar komen om de gekleurde eitjes te verstoppen in de tuin en een lekker paasontbijtje brengen.

Veel plezier & geniet er van!

Liefs Manon

Dierenfreackske

Larissa

6 april 2010, 20:25:36 #174 Last Edit: 6 april 2010, 20:30:28 by Larissa
Zoals beloofd hier de foto's van de plek waar de voiliere moet komen te staan

Tegen de schuur muur aan komt het nachtverblijft de rest wordt vlucht.....

Voor de rest hopen we van de week de vloer te kunnen storten zodat dat klaar is...en we eindelijk de lucht in kunnen
Hij lijkt heel klein maar is toch 2.50 breed bij 3 meter lang
hij wordt zo ongeveer 1.80 hoog.....het nachthok wouden we plus minus een 1 meter bij  1 meter zodat je bijna 2 meter vlucht over houdt

groetjes

Larissa

Zoooooooooo nog gauw ff een kleine update over Coco en Luna...ons meiske heeft vanavond een eitje gelegt  ;D broeden doen ze er nog niet op maar dat hoeft van mij ook nog niet

Ik hou jullie op de hoogte

Marian

Hoi Larissa,

Kom ook weer eens na lange tijd in jouw boekje kijken :)
Wat gaaf dat je bezig bent met een voliere maken!
Is eigenlijk ook wel stiekem een wens van mij ;)
Hoe gaat 't met het eitje?

Groetjes, Marian

Larissa

8 april 2010, 12:46:19 #177 Last Edit: 8 april 2010, 12:49:49 by Larissa
Hallie halloootjes

Nou ja zeg kijk ik net ff gauw in het broedblok van Luna en Coco omdat vandaag het tweede eitje gelegt moet worden zie ik tot mijn grote schrik  :o dat ze het eerste eitje compleet gesloopt hebben der zit een heel gat in  >:(

Aangezien ik nie weet wat er precies mee gebeurt is vindt ik dit erg sneu
Heb het kapotte ei nu vervangen door een nepper in de hoop dat ze met het tweede eitje zachter aan zullen doen

Groetjesssssss

Lorage

He wat ververveld zeg! Inderdaad hopen dat ze voor de volgende liever zullen zijn..
En leuk zeg dat je voilere aan het bouwen bent!!! Ben op het moment aan het kijken naar een huis mét tuin. Zodat er in de toekomst ook een voilere kan zijn :)

Groetjes Laura

patty_dordtse valkjes

hoi,

Misschien hadden ze wel trek in een lekker paasontbijtje  ;D

maar ff zonder geintjes ze moeten nu wel beseffen wat ze gedaan hebben en zekers de volgende eitjes voorzichtiger gaan worden  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website