17 mei 2025, 04:15:37

man bezoekt het broedhok niet

Gestart door anthonie, 18 november 2009, 20:29:07

« vorige - volgende »

Kimm

hoi anthonie,

nou het lijkt mij wel duidelijk hoor dat dit toch een mannetje is.
dus ik zou het broedblok maar weghalen  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Larissa

Het Lijkt er nu wel heel sterk op dat dit bonte valkje toch echt een mannetje is

Weet je al wat je gaat doen Anthonie ? laat je dna testen of niet

groetjes

anthonie

Hallo,

nog een opmerkelijk feit is dat ze regelmatig zo springt precies op dat kot. Maar dat heeft ze/hij al altijd gedaan. Zo wat opzij springen, dan teruggaan. Opnieuw springen, enz...

greetz,
Anthonie

anthonie

DNA test waarschijnlijk niet. Maar ik zal ze/hij wel nog eens laten controleren door een kweker zelf, die wat ervaring heeft.

greetz,
Anthonie

anthonie

Is dat springen vrouwtjes, of mannetjes gedrag?(2 berichten hiervoor)

greetz,
Anthonie

Larissa

Hey Anthonie

Mijn beide valkjes (man en pop) springen op het broedblok
Dus ik denk niet dat dat veel zegt
Ben je al bij die kweker geweest ?

groetjes

anthonie

Hallo,

Nee, zal dat in de komende maanden maar doen wss. Ik ben student in Leuven, en heb hier momenteel geen auto. +hier ken ik geen kwekers. Moesten er kwekers zijn van in de buurt van Leuven, laat me iets weten... Dan zie ik wanneer het past om eens langs te komen. Thx

greetz,
Anthonie

anthonie

In ieder geval, allemaal bedankt voor jullie antwoorden! Ik laat nog iets weten...

greetz,
Anthonie

Larissa

heel veel sucses dan komende maanden

groetjes Larissa

Kimm

dat spring gedrag zie ik bij mijn mannetje. net of hij echt een sprong neemt.

anthonie

Dat vind ik echt leuk om te zien, hoe die zo springen. Van blijdschap zou ik durven zeggen. En dan zo er een liedje bij fluiten.

carco

Ik geloof niet dat je de bonte hoeft te testen hoor: hier gaat het echt om 2 mannen.
Ik heb hier ook dames met zangtalent, maar tikken op de tralies, macho gedrag en dat heen en weer springen hoe jij beschrijft doen poppen niet.
Wat het patroon op de veren betreft: ook dat verandert niet bij mannen, hier kan je niet vanuit gaan.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

anthonie

OK, bedankt voor de reacties. Ik zal waarschijnlijk het witmaskertje inruilen voor een popje, aangezien ik die vogel nog maar een 5 maand heb, en het andere al bijna 2 jaar.

Greetz,
Anthonie

Kaatje

Citaat van: carco op 19 november 2009, 20:44:16
Ik heb hier ook dames met zangtalent, maar tikken op de tralies, macho gedrag en dat heen en weer springen hoe jij beschrijft doen poppen niet.
Groetjes: Caroline.

Hoi hoi,

Zelf denk ik ook dat je 2 mannen hebt, maar ik wil even een kanttekening plaatsen op het bericht van Carolien. Zelf heb ik hier een popje zitten die alles doet wat een man doet.

Ze fluit de sterren van de hemel, roffelt tegen de tralies, de klok ect ect, is erg macho en ze zit zelfs breed. Ze is DNA getest, inmiddels 2 jaar, en duidelijk een wildkleur popje  ;D

Dus dat zegt ook weer weinig in jouw geval. Wel moet ik zeggen dat Paco, onze man, niks van Xena moet hebben. Ik denk door het gedrag wat ze vertoont.

Succes in ieder geval!

Groetjes, Karin

Kimm

weet je zeker dat je het gaat inruilen  :-\
vind je dat niet sneu voor het valkje? ze is nu zo gewend bij jou.