13 mei 2025, 22:52:01

kippie kippie

Gestart door marianca., 19 december 2003, 17:29:31

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo allemaal,

Ik zat net Kokkie en sita te bekijken 8) 8)...Ineens begonnen ze kippie kippie te doen :D :D.Ik zat me dat zo te bekijken en dacht...goh,als die twee spetters hetzelfde wegen lijkt het me voor Sita ook niet echt leuk om Kokkie op je rug te hebben :D :D.Kokkie is daarbij ook eens de snelste niet.Neemt zich alle tijd en uiteindelijk laat ie in alle pracht(op Sita haar rugje)zijn uitgespreide vleugels zien :D :D.Dan stapt ie af,of laat ik zeggen vliegt af,maakt ff nog voor de andere valkjes in de voiliere ernaast een mooi geluidje,kijkt naar Sita en Sita naar hem en ze gaan zich poetsen :D :D :D,echt leuk.

Goh,ben altijd weer onder de indruk van dat spektakel :D :D

Trouwens,mijn nieuwste aanwinst,Nina,moet ik denk ik Nicky gaan noemen :o.Zat vanmorgen behoorlijk indruk te maken op Coco en sammie,de andere twee mannekes.Met de snavel op de tralies en stokjes te hakken 8) 8).Dus vandaar dat ie in het begin al zoveel belangstelling had voor Rosie.Nu heb ik dus 3 mannekes en 3 vrouwkes.Ben benieuwd wat er gaat veranderen.Coco kroelt met Iza en Rosie...of ie eentje wil afstaan :D :D.Sammie houd zich alleen maar bezig met zijn schoonheidje Peppie :).

Nah ja,we zien wel...ze zien er gelukkig en blij en gezondheid uit.Dat is het allerbelangrijste ;).

Groetekes,
marianca en haar valkjes

Paul

Hoi Marianca,

Schaamteloze beesten he dat ze gewoon doorgaan als je er naar staat te kijken  :D
Zelfs foto's kan je gewoon maken hier en ze blijven doorgaan dan.
Het is wel heel kunstig en zeker als je een jong mannetje het voor het eerst ziet doen lig je echt in een deuk.
Hier zaten ze toen op de deur van de kamer en eerst zat ie gewoon verkeerd om op het popje.
Ook vielen ze een keer van de deur door dat onhandige gedrag van het mannetje :-)
Uiteindelijk is het ze toch gelukt dus ze leren snel he  :D
Dus misschien heb je straks ook wel een nestje erbij als ik dat zo hoor.

Groetjes, Paul