Help halsband parkiet verliefd op valkparkiet???

Gestart door kikapipa, 26 november 2009, 18:26:34

« vorige - volgende »

kikapipa

Hallo mijn naam is laura en ik heb 4 valkjes en een halsband als het goed is zijn de valkjes 2 mannen en 2 vrouwtjes weet het niet zeker 1 is albino  maar ik heb een bontje(man) en een witmasker (vrouw) pas van de week gehaald erg handtam en nu zit mijn halsband parkiet ook tam het witmasker vrouwtje te versieren hij doet haar kuif netjes een kroelt haar probeert haar te voeren en wil er boven op kan dit kwaad de andere valkjes lijken het allemaal best te vinden dus er was nog geen vast koppel.
p.s wil graag een foto toevoegen maar die is te groot hoe maak ik hem kleiner

Mark

Ik maak mijn foto's altijd kleiner in paint. ik open dan de afbeelding in paint ga dan naar het tabblad afebeelding volgens mij daaronder staat in ieder geval "uitrekken/hellen". Hier klik ik dan op en vul bij de bovenste twee vakjes 40 of 30 in. nu sla ik de foto opnieuw op en deze is dan klein genoeg voor de upload.
Voor je halsband en valkje zou ik het niet weten, maar zolang je niet met de 4 valkjes wil kweken of dat een van beide aggressief tegen de ander doet kan het denk ik niet zoveel kwaad.

gr

mariejj

www.photobucket.com
Kan je ze verkleint uploaden hoef je verder niks te doen. Even de IMG link kopieren en plakken  ;)

kikapipa



Lin

Je kan dit moeilijk tegen houden verder. Ik heb het wel bij roodruggen gezien die erop gingen of aan het voeren waren.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

kikapipa

maar er kan voor de rest niks gebeuren toch heb nog nooit een mix gezien tussen 2 soorten vogels dus mocht ze eieren gaan leggen blijven die altijd onbevrucht toch? of kan je een mix halsband mix valkparkiet krijgen?

Lin

niks is uitgesloten,  maar als het wel mocht gebeuren dan haal je de eieren weg. ik denk dat samen opvoeden niet direct goed zal gaan. wil je geen partner voor de halsband zoeken?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hannibal

29 november 2009, 13:49:41 #8 Last Edit: 29 november 2009, 14:08:17 by hannibal
Leuk verhaal, wie weet wat voor nageslacht eruit voortkomt als het al zover gaat, ik heb een valkje en die is verliefd op mijn hond, gelukkig is het eenrichtings verkeer, zodra de hond binnenkomt zit ze bovenop zijn rug of hoofd, het is me wat met die vogels! De hond laat het zich welgevallen, is nogal dikbehaard, dus ik vraag me af of hij het weet dat er een lifter op hem zit.