5 mei 2025, 17:36:51

witmasker bont ????

Gestart door Larissa, 1 november 2009, 21:25:49

« vorige - volgende »

Manouk

jah dat klopt..
vaak kan je beter een valkje zoeken hier bij 1 van de kwekers..
Je betaald er misschien ook wel redelijk wat voor, maar de meeste zijn dan wel tam..
maar ook ik heb twee valkjes uit de winkel.. beide voor 40 en nu heb ik laatst een gepareld valkje van iemand over genomen voor 15 euro.. dus ja het hoeft allemaal niet zo duur ;)

groetjes

Larissa

Tja coco daar heb je gelijk in
Als je er eentje bij een kweker weg haald dan weet je van de hoe en de wat en nu is het maar gokken

groetjes

Manouk

Jah dat is zo..

je weet uit een winkel nooit of ze de waarheid spreken over leeftijd..
ik heb er een vrouwtje gekocht wat toch een mannetje blijkt.. ze zeggen dat zeker te weten, maar nu ben ik er wel achter dat je het soms niet zeker weet ook al lijk het duidelijk..

Ik zal ook niet zomaar meer een vogeltje uit een dierenwinkel halen..
Ook omdat ik ergens een dierenwinkel ken waar ze wel honder vogels hebben in 1 ruimte.. waar ook een papegaai zit met soort van gezwel.. en jah dan ben ik toch wel een beetje panisch voor ziekten en alles..
en omdat ik een kamer heb waar maar 1 ruimte is, kan ik ze ook niet echt apart zetten..
dus jah dan ben je wel voorzichtig..
wil niet dat mijn lieverdjes ;) iets overkomt..

groetjes
(morgen brengen ze trouwens mijn kooi larissa.. had een telefoontje net)

Larissa

Mooi Coco

Maak er dan ff foto van en zet die er ff op kan ik ook weg zwijmele van zo'n grote kooi  ;) :D

Maar ik vindt het inderdaad dat dierenwinkel wel vaak mis zitten hoor met leeftijd of geslacht

groetjes

Ps begin zo aan me dagboekje  ;D

Manouk

jaah...
ze wisten het bij gucci heeel zeker omdat ze gevoeld hadden tussen de pootjes ofzo.. en bij een vrouwtje is dat wijder omdat er een ei door moet enzo.
toen kwam hij in de rui en verloor bijna alle parels..
en nu ik een vrouwtje erbij heb en hij binnen 4 dagen erboven op zat wist ik het zeker ;)

spannend je eigen boekje :D:D
jah ik zal er een foto van maken als hij eenmaal staat :O
ik hoop dat het allemaal goedkomt want ik moet smorgens eerst werken en dan moeten ze hem maar bij de buren afleveren...

want ik wil hem echt hebben

Larissa

Ik neem aan dat ze je kooi ook wel afleveren bij de buren
kan me voorstellen dat je hem graag wilt hebben

En tja over dat voelen tussen de pootjes weet ik nie want volgens mij is dat bij valkjes nog al moeilijk

Misschien dat iemand daar anders het antwoord op weet ???

Maar goed ik heb dat dus ook gehad met Chica nou ja dat verhaal ken je

groetjes

Manouk

jah het is wel jammer..
want je gaat ervanuit als het je verteld word dat ze weten waar ze het over hebben..

Majah nu weer een paar extra erbij is ook wel gezellig :P

ik moet nu aan het werk, maar als ik terug kom wil ik wel spannende verhalen lezen in je boekje hoor.. heb je al op de site van de bonte parel gekeken?

Larissa

Hey

Ja ik heb de site van de bonte parel al bezocht en goed door gelezen ik snap nog niet alles maar ik lees het nog wel een paar keer en kom ik er dan nog niet uit kunne jullie me altijd nog helpe  ;)

groetjes