29 april 2024, 12:28:34

tegen deur aangevlogen

Gestart door biene, 29 oktober 2009, 16:17:30

« vorige - volgende »

biene

hey, mijn valkparkiet is net tegen de deur aangevlogen en zit nu heel rustig op haar stok met haar vleugeltjes een beetje naar beneden gezakt, net toen ik haar nog even buiten de kooi had mocht ik haar gewoon overal aaien terwijl ik dat normaal nooit mag! ik kon haar ook gewoon op de stok in de kooi zetten terwijl ik normaal echt wel ff moeite moet doen omdat ze niet de kooi in wilt, wat moet ik doen? is ze gewoon heel erg geschrokken en kan ik beter even afwachten of niet?  :'(

alvast bedankt sabine

Kimm

hoi,

zet je valkje in de kooi en laat hem even met rust.
het kan zijn dat hij heel erg geschrokken is, maar in het ergste geval kan het ook anders aflopen dat soort dingen.
hou je valkje de komende uren heel erg goed in de gaten.
ze kunnen nl een hersenschudding oplopen. mocht je valkje gaan braken of andere rare dingen gaan doen dan direkt naar de vogelarts toe gaan.
maar voor nu zou ik hem met rust laten en bij laten komen.

sterkte,
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

biene

owkee dankjewel, ik zql haar goed in de gaten houden. ze heeft net wel een beetje haar vleugels uitgerekt dus dat is denk ik wel een goed teken? voor zover ik kan zien/voelen heeft ze niks aan haar vleugels.

Kimm

ok en ook haar neusdopjes in de gaten houden of dat schoon blijft en geen bloed uit komt.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

biene

tot nu toe nog niet gelukkig, ze heeft net gedronken en klimt al een klein beetje door de kooi  :) . als ik langsloop zit ze al wel weer een beetje te miepen dat ze er uit wilt  :)

Kimm

dan is het vast goed gegaan  ;)
ik zou haar er nu ff niet uitlaten. doe het straks weer als je echt er zeker van bent dat het goed gaat.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

biene

pfff gelukkig maar, ik laat haar nou dan wel ff in de kooi en haal haar straks wel ff eruit. tot nu toe gaat t wel gelukkig  :)

bedankt  :D

biene

Aiko doet gelukkig weer helemaal normaal  ;D ik hou haar nog wel in de gaten maar denk dat er echt niets aan de hand is.

bedankt  ;D

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010