Onze andere diertjes...ware platte liefde!!

Gestart door amazingleeuwtje, 30 oktober 2009, 11:14:54

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

30 oktober 2009, 11:14:54 Last Edit: 18 februari 2010, 12:44:41 by sylvia59
Buiten onze valkjes heb ik nog een grote hobby en dat zijn de doggies ;D...

Lijkt mij wel leuk om hier af en toe wat over hun te schrijven en uiteraard foto's te plaatsen ;).. Ik ga vandaag ze stuk voor stuk voorstellen met een plaatje, nu eerst gezellig mijn toko poetsen :-\

amazingleeuwtje

Sorry dit topic laat ik even een paar dagen voor wat het is. :-[. Gisteravond voelde ik bij mijn jonge flatcoated een gezwel zo groot als een tennisbal :-[. Ben hier goed van geschrokken het kan van alles zijn, maar ik weet dat bij flatcoated's te vaak kanker voorkomt, dus ja ook dit gaat nu constant door mijn koppie :-[. Maandagochtend zit ik als eerste bij de da op zijn stoep, nu 2  :censuur dagen

Kimm

ach jeetje, nou veel sterkte hoor en ik hoop dat het meevalt.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Dankje Kimm, ik probeer positief te denken, maar valt niet mee hoor brrrrrrrrrrrrrrrr

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje


Anja

Hoi Sylvia,

Hoe is het nu met Mike? Ben je al bij de dierenarts geweest?

Sterkte meis.

Liefs,

Anja

amazingleeuwtje

3 november 2009, 15:03:30 #7 Last Edit: 3 november 2009, 16:46:12 by sylvia59
Hoi Anja, met Mike gaat het beter zijn gezwel is kleiner geworden, dit is voor mij al een opluchting.. Gerust ben ik nog niet helemaal, we kijken het tot vrijdag aan om te kijken of het kleiner blijft worden. Aan Mike zelf merken we niks, nog steeds een lekker ongeleid projectiel ;D ;D kortom een echte Flatcoated ;) ;)

Ik zal beginnen met Mike voor te stellen, mijn kereltje is 10 januari 2009 geboren in Drenthe met nog 10 broers en zusjes (elftal), ik heb altijd Golden Retrievers gehad en daar mee gewerkt, mooiste en leukste hobby het is zoooooo genieten om met je honden te werken, nu vond ik het tijd worden om de uitdaging met een Flatcoated aan te gaan, want die zijn zo heerlijk eigenwijs.. Nou en dat is mijn Mike, we zijn samen een strijd aan het aangaan wie de baas is >:( >:( ;), majaaaa hij weet nog niet dat ik ga winnen hoor, laat hem ook maar even in zijn droom ;) tot de pubertijd voorbij is, dan is zijn droom over ;D ;D
Onze andere 4 ga ik zo ook stuk voor stuk voorstellen




...


amazingleeuwtje

Morgen gaan we toch even met Mike naar de DA, want zijn gezwel is na zondag niet kleiner geworden.. Nu ben ik alleen maar weer van alles in mijn koppie aan het halen, zou mezelf nooit kunnen vergeven als ik te laat ben met de juiste stap te ondernemen... Ga niet wachten tot vrijdag, liefst had ik vandaag gegaan maar er was geen plek meer :-[

amazingleeuwtje

4 november 2009, 17:19:27 #9 Last Edit: 5 november 2009, 18:03:39 by sylvia59
Nou duurt ff maar je krijgt er wel wat voor hoor ;) ;)..
Zal nu onze andere 4 doggies voorstellen ;D ;D..

Beginnend bij Priscilla ( jack russeltje ) ze is 7 jaar en heeft de ziekte van Cushing hier kan ze met de juiste medicatie oud mee worden... Lekkere pittige tante maar oooohhh ze kan zo heerlijk bij je liggen :-*..




Queeny ook een jackie, zij wordt volgende maand 3 jaar..
Ze is gek op balletjes en stokjes apporteren en zwemmen, kortom een vrolijk iedereen leuk vindend frutseltje... ;D ;D






Het ZwitserLeven gevoel :-\

Indy onze platbek van 1 jaar en 2 dagen ;) tjaaaa verhaal apart deze tante, die denkt dat zij de QUEEN van Moordrecht is ;)..
Zo loopt ze, zo kijkt ze, en zo slaapt ze ;) de arrogantie straalt er van af, maaaaaaaaaaaaaar ze is geweldig lief!!! 4 poten op der buik met Mike ;D..





Deze foto's van haar met pa Uzo staat in de bullenkalender van 2010, gaaaaf he ;D

Last but not least mijn schaduw Keesje, (kruising Border Collie van 6 jaar) hij is speciaal voor mij lang verhaal dus ga ik jullie niet mee vermoeien ;)..
Keesje is in alle opzichten een geweldige hond niet meer en niet minder, op de eerste foto is Keesje samen met Chico te zien, zo kon ik wel elke dag een foto schieten Keesje eten en Chico in de andere bak drinkend of badderend ;D ;D ;D.. Helaas lag Chico op een dag dood in haar kooitje :'( er bleek een eitje dwars te zitten, toen was ik nog erg groen met valkjes dus heb dit niet in de gaten gehad :-\.. Chico zat altijd los, alleen als ik niet thuis was voor der eigen veiligheid in de kooi..












Anja

Een prachtige hondenfamilie heb je hoor. Heerlijk om te zien.

Veel succes en sterkte morgen bij de da. Groot gelijk dat je niet tot vrijdag wacht.

Liefs,

Anja

amazingleeuwtje

Citaat van: Anja op  4 november 2009, 19:31:47
Een prachtige hondenfamilie heb je hoor. Heerlijk om te zien.

Veel succes en sterkte morgen bij de da. Groot gelijk dat je niet tot vrijdag wacht.

Liefs,

Anja


Dankje Anja ;D

Wat betreft Mike heb ik gelukkig een goed bericht, hij heeft een ontstoken speekselklier, dus ff aan de anti biotica en metacam ;)..

Anja

Wat een goed nieuws. Gelukkig niets ernstigs. Nu hopen dat de ab en de metacam snel hun werk doen.

Geef hem maar een extra knuffel.

Liefs,

Anja

Kimm

hoi,

fijn dat het goed komt met mike!! gelukkig niet wat jij dacht. een hele opluchting :D
mooie foto serie heb je geplaatst, alleen mis ik mike nog.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja