Lotje, Tommy, Sientje en Daan. DAAN IS EEN POPJE!!

Gestart door Creatura, 19 oktober 2009, 20:46:44

« vorige - volgende »

Creatura

Hey Williane!

Dankjewel!! ;D
Jij ook gefeliciteerd met 1 van de mooie meisjes!! :D Calimero of Caja; ze zijn allebei heel erg mooi!! :D

Hmm, qua naam; ik ben er nog niet uit, maar ik denk wel dat ik zijn naam ga veranderen ;) Ik moet er nog even over brainstormen :)

Dit wordt voor jou je eerste valkje toch?

Hey Manja,

Dankje ;D
Klein Sientje is altijd erg fotogeniek. Ze zit ook altijd mooi stil, dus dat scheelt ook ;) Ah, dus Moony wil ook niet graag uit de kooi? Tja, je doet er weinig aan he. Sientje zal nooit uit zichzelf de kooi uitgaan (Lotje en Tommy weten niet hoe snel ze eruit moeten komen zodra ik de kooi openmaak ;)). Meestal hou ik haar een stokje voor, en dan stapt ze meestal wel op. Soms stapt ze ook wel op mijn hand, maar meestal krijg ik alleen een nekje aangeboden als ik die haar voorhoud :-*
En inderdaad, soms gaat ze er dan al binnen een kwarier uit zichzelf weer in. Maar heel vaak ook blijft ze zo een uur op dezelfde plek zitten ::) Als ik haar niet af en toe even verplaats blijft ze gewoon lekker voor zich uitstaren ;D Het is ook heel grappig, want haar bewegingen zijn ook heel rustig en beheerst, waar Lotje en Tommy toch wel behoorlijk hyperactief kunnen zijn ;)

Trouwens, die twee zijn op de een of andere manier toch wel aan mekaar gehecht. Ze hebben nu de verwarmingsbuizen en de netwerkkabelgoot ontdekt, bijna tegen het plafond aan, en daar zitten ze dan soms een hele tijd de boel te verkennen; opgewonden piepend, en duidelijk mekaar volgend. Ja, ze kunnen lelijk doen tegen mekaar, maar er is duidelijk toch ook wel een bepaalde aantrekkingskracht ;)

Hmm, ik ben heel benieuwd hoe Cuatrootje eruit komt te zien. Ik denk dat hij heeeeel erg mooi wordt ;D

*Manon*

dat denk ik ook   ;D ;D ;D

Ik wil vandaag nog wat fotootjes maken... Calimero en Caja hebben een flinke spurt qua veertjes gemaakt gisteren.... de ruggetjes zijn bijna helemaal bedekt met veertjes.

Wel een grappig detail.... de naam Cuatro betekent vierde, is hier als vierde geboren en wordt jouw vierde valkje...  ;)

Namen bedenken vind ik altijd leuk werk... maar moeilijk is het wel... ik ben bezig een naam te bedenken voor Candy.... wil een beetje een naam die bij haar past.... lastig hoor!

Succes met een naam bedenken en een heel fijne zondag  :D

Liefs Manon

willianne

Hoi Renske,

Klopt,dit word mijn 1e valkje,alles staat al klaar in huis,dus de weekjes aftellen...Spannend hoor :D

Groetjes,

Willianne

Always look..

Kimm

hoi renske,

leuk een donsje van manon erbij en hij is super hoor!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Ik kom jou even een fijne zondag wensen en tot gauw hé  :-*

Dierenfreackske

Caroline

Hey wat leuk!!!!

Gefeliciteerd met Cuatro!!!!

Een kleinkindje van mij .... Tibeau is een jong van mijn Eros en zijn vorige dametje Chica.  :D

Hij is prachtig!!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi,

Kom je even zeggen dat ik goed mijn best doe....

PS: voor meer foto's ..... kijk in mijn dagboekje  :D

anika_en_spirit

Hoi Renske,

Gefeliciteerd met Cuatro! Ik vind hem echt prachtig.
Mooie foto's plaatste je van Tommy, Lotje & Sientje.
Hihi, leuk koppie heeft Tommy zo, met al die vlekjes :D.
En Sientje.. tjaa, gele wangetjes hè  :-* :-*
Lotje vind ik ook erg leuk, ze doet me denken aan mijn eigen Syara.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Creatura

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties ;D

@Manon; Hij wordt echt met de dag mooier :D Wat een lekker kereltje is het toch ;D

@Caroline;  Wat leuk dat Cuatro een kleinkindje van jou is ;D Volgens mij heb jij inmiddels door heel Nederland nakomelingetjes zitten he ;)

@Anika;  Ja, de gele wangetjes van Sientje zijn om te zoenen :-* Het is alleen zo jammer dat ze zichzelf plukt onder haar vleugeltjes. Ja, ik weet nu wel vrijwel zeker dat ze zichzelf plukt. Elke keer als ze zichzelf poetst en ze zit onder haar vleugels, hoor ik haar kreten slaken. Ze heeft dan ook weleens een donsveertje in haar bekkie. Gelukkig zie je het niet als ze haar vleugeltjes dichtheeft, maar als ze zich uitrekt zie je echt hele kalen plekken, en dat is gewoon zonde.

Dus @Sanne: Jij wist toch een middeltje wat tegen het plukken zou kunnen helpen?

@Willianne; Spannend hoor, ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden met een valkje in huis :D

@Kim; Dankjewel ;D

Always look..

Ik heb voor arti van de VA (broerdijk, nijmegen) shooter spray gekregen en bij Arti hielp het :)

Dierenfreackske

Hoi, whaaaaauuuw , gefeliciteerd met Cuatro...en wat is hij mooi   :-* :-* :-*   fijn dat het valkje bij je komt wonen ....grtjs. Ann

Creatura

Hoi Sanne,

Bedankt. Ik ga eens informeren bij de VA denk ik :)

Hoi Ann; Dankje. Ja, hij is heel erg mooi ;D

Ik heb mijn valkjes eindelijk eens gewogen, aangezien ik sinds een paar dagen een keukenweegschaal heb.
Ze zitten natuurlijk niet stil en wilden al helemaal niet vrijwillig op die weegschaal, dus ik heb maar gewoon een bordje erop gezet, daarop trosgierst gelegd en dat dan weggetarreerd natuurlijk.
Ik kwam ongeveer hierop uit;

Lotje weegt het meeste met ongeveer 95 gram.
Tommy weegt ongeveer 92 gram
Sientje weegt het minste, maar dat had ik ook wel verwacht,
Zij zit rond de 83 gram.

Wat denken jullie van deze gewichten?