13 mei 2025, 20:15:29

nieuw valkje, maar geen interesse

Gestart door charel, 18 augustus 2009, 11:15:46

« vorige - volgende »

charel

hoi allemaal!

ik heb nu een week een nieuw valkje erbij, maar ze kijken totaal niet naar elkaar om. tenminste de nieuwe wel naar kyra (1jaar is hij) maar kyra moet niks van chicka hebben :-\
ik had chicka gekocht voor kyra als maatje zodat hij niet ging schreeuwen zodra ik weg loop. maar hij schreeuwt nog steeds... heeft dit nog langer tyd nodig? ik wil uiteindelijk  jonkies met deze 2 valkjes. maar kan dat ook gebeuren als het geen koppel is?

groetjes charel , kyra & chicka

Paauwtje

Ik denk dat het nog te vroeg is.
Koppel vorming kan nog komen.
Ze moeten eerst goede maatjes worden en ik denk dat je dan qua het schreeuwen genoeg geholpen bent.

Groet,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Heidy

Het zou natuurlijk kunnen dat ze elkaar gewoon niet moeten. Kromsnavels zijn wat dat betreft net mensen. Wij mensen vinden ook niet iedereen leuk. Ik heb ooit twee grasjes gehad die een hekel aan elkaar hadden. Daar kun je niets aan doen.

Groetjes,

Heidy

mariejj

Zit jij zelf na een week al met iemand te kroelen?   ;) ;D  geef het wat tijd.

Sorella

Die van mij kroelen zelfs na ruim 2 maanden nog niet met elkaar, de tweede wil wel maar de eerste moet er nog niets van hebben. Ach zolang ze niet vechten is er nog hoop en anders maar niet kroelen.

Peggel

hier moesten ze ook zeker 3 maanden niets van elkaar hebben.
en nu heb ik 4 kuikens waarvan er al 2 door het huis vliegen ;D ;D
ik ging er ook niet van uit dat het ooit nog eens wat zou worden, maar zo zie je maar ;)

spikey

Hier heb ik ook een pop en man zitten. Ze zitten nu 1 jaar bij elkaar en zij kroelen ook totaal niet. Soms is er zelfs wel eens ruzie (om het broedblok). Het blok is er nu daarom ook uit. Maar het popje heeft gister weer een ei gelegd en ze broeden er om en om op. Vrouwtje 's nachts en de man overdag. Het is denk ik niet bevrucht want ik heb nooit iets gezien. Maar het kan dus best gebeuren dat ze ooit wel samen een nestje maken?? Ondanks dat ze elkaar niet zien zitten.