28 april 2024, 00:10:45

dunne poep

Gestart door Rins, 20 september 2009, 15:45:34

« vorige - volgende »

Rins

Hoi allemaal.

Ons valkje heeft hele dunne poep. We hebben haar nu vanaf 19 augustus toen mochten we haar op halen bij de kweker.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Rinske

Kimm

hoi rinske,

hoelang heeft je valkje al dunne poep?
krijgt het valkje veel sla ed te eten?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rins

Het is mij vandaag echt opgevallen dat het heel dun is.

Verder in de kooi ook niet te zien.

Ze krijgen hier alleen af en toe groente en fruit.


Kimm

soms als ze veel hebben gevlogen kunnen ze ook dunne poep hebben. let morgen even op in de kooi of er alweer vaste poepjes liggen, zoniet,dan zal je de ontlasting even moeten laten onderzoeken door een vogelarts.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rins

oke ik zal het in de gaten houden.

Al heeft ze ook niet echt gevlogen ze zijn vandaag nog niet uit de kooi geweest.

Groetjes Rinske

Kimm

kijk morgenvroeg maar eventjes hoe het eruit ziet. dunne poep/diaree moet je wel ff na laten kijken. is wel belangrijk ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rins

Ik houd het zeker in de gaten.

mocht het niet beter worden weten jullie nog een Vogelarts in de buurt van Enschede/Oldenzaal??

Rinske en de dierenbende

Kimm

in hellendoorn zit een vogelarts. mw kamp. zij is goed. wat er in enschede zit weet ik helaas niet.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

In Enschede zit dokter Florijn, maar ik heb met die VA geen ervaring.
Zelf woon ik ook in een dorpje dicht bij Oldenzaal, en ik ben afgelopen week naar Hellendoorn gegaan, inderdaad naar mw Kamp. Zij neemt de tijd en geeft je goede adviezen mee.

Ik hoop dat de poepjes er morgen goed uit zien en dat je geen VA nodig zult zijn, maat tis altijd handig te weten waar je een goede vinden kunt.

Succes!!

Groetjes Manon

Rins

Hey Manon heel erg bedankt,

Ben namelijk zelf niet echt thuis in de vogels vandaar dat ik helemaal niet weet waar vogelartsen zitten en hoe ik ze kan vinden. (Valkjes zijn van mijn vriend) Zelf ben ik meer van de gewone dierenarts maar mijn dierenarts doet geen vogels vandaar.

Heel erg bedankt voor de tips hoop echt dat het morgen beter is.
Ik houd jullie op de hoogte

*Manon*

Hoi hoi,

Hoe is het vandaag met de poepjes Rinske?

Groetjes Manon

Rins

Het is al weer beter met de poepjes

Maar houd het nog wel even in de gaten.

Groetjes Rinske