16 juli 2025, 11:06:58

Man bijt naar donsje

Gestart door rgc, 15 september 2009, 15:17:36

« vorige - volgende »

rgc

15 september 2009, 15:17:36 Last Edit: 17 september 2009, 21:34:28 by rgc
Hallo allemaal,

Enkele minuten geleden is bij ons het allereerste jong geboren. Pa en Ma weigerde een blok en hebben gebroed in een hamsterhuisje. Daar is het donsje dan ook zojuist geboren. Het mannetje beet alleen maar naar het donsje (nog even naamloos) waarna we het mannetje de kooi uit hebben gelaten en het donsje weer bij ma hebben gelegd. Het kroop gelijk weer richting ma. Moeten we de man nu even in een andere kooi doen?

Ik hoop dat jullie mij snel van advies kunnen voorzien.

rgc

Een aantal keer hebben we geprobeerd het mannetje weer in de kooi bij vrouw en donsje te doen maar na een paar minuten moet het donsje het ontgelden. We laten Mickey nu niet meer bij pop en donsje. Het tweede eitje piept nu ook al dus ook die zal snel komen.

amazingleeuwtje

Hoi,

Ik zou deze vraag even bij topic spoed zetten..
De kans is daar groter op snelle hulp, ik ben nog niet zo ervaren..

Succes en gefeliciteerd met jou eerste donsje...

Groetjes sylvia

rgc

Helaas is het donsje vanmorgen overleden. We moesten het al bijvoeren omdat moeders dat niet deed, maar dat mocht niet meer baten.

Het tweede eitje is vannacht uitgekomen en moeders verzorgt deze als de beste. We mogen er niet bijkomen, het krijgt mega veel eten.

Aan dit donsje zien we wel verschil met de 1e. Dit donsje heeft een dikkere huid, beweegt heel veel, piept zelf om eten. We hopen dat deze wel bij ons mag blijven

amazingleeuwtje

Agossie..

Gelukkig gaat het beter met het 2de donsje..