even het nieuwste lid van de fam, cocktail

Gestart door Bianca, 15 december 2003, 01:08:24

« vorige - volgende »

Bianca

hallo allemaal,
Ik geloof dat het valkenvirus erg besmettelijk is en dan werkt deze site daar aardig aan mee! ;D

Een maand geleden zijn we Punky gaan halen in papendrecht.
En vandaag tatatada..............
Is daar Cocktail een hele lieve wildkleur van 4 mnd oud jammer genoeg kan (zij, Denk ik) niet achter punkster aan vliegen want is gekortwiekt, en flink ook :-/. Al zeg ik het zelf.

Maar het is echt een dotje Cocktail wil heel graag kroelen met Punky maar daar is (hij, denk ik) niet zo heel erg van gediend, maar is intussen wel heeeeeel nieuwsgierig naar de nieuwe bewoner, en loopt er toch steeds weer achteraan. :P

Denk wel dat dit goed komt want echt vechten doen ze ook niet, het lijkt meer een beetje gekibbel.
Ik zal er nog wat foto's bij doen.







Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Paul

Hoi Missmelig,

Wat een schatje om te zien :-)
Je hebt het virus inderdaad al snel te pakken :-)
De veren groeien na de rui gewoon weer aan hoor dan kan ie weer normaal vliegen.
Het zal nu lastig zijn voor hem omdat Punky wel kan vliegen en hij niet :-(
Hopenlijk krijgt ei snel nieuwe veren dan kan ie gewoon samen met Punky op stap door de kamer :-)

Groetjes, Paul

Coco en Chantal

Proficiat hoor met je nieuwe aanwinst, wat een schatje zeg.
Fijn dat ze het samen goed kunnen vinden.
veel plezier ermee...

groetjes chantal, Coco en Chanel
Groetjes Chantal en de valkjes


Bianca

bedankt voor de leuke reacties
he chantal dat setje van jou lijkt echt exact op mijn setje hihihihi :D als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat het punky en cocktail zijn, behalve dat jou coco niet gewiekt is.
Ik ben zo happy met m'n twee frutselstjes.
Vanacht hebben ze de hele nacht naast elkaar op 1 stokje geslapen en vandaag al de eerste kroelbeurt mogen aanschouwen ZOOOOOO LIEF!!!!!!  :P
nou als er weer wat spannends gebeurt in huize boef horen jullie het wel weer ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Coco en Chantal

ja hahaha dat klopt, maar het lijkt wel een rage hier op de site een wildkleur en een lutino , want wij zijn niet te enigste hahaha.
ja jammer dat die van jou gekortwiekt is, nou ik hoop dat zijn veren snel zijn aangegroeit.

Die van ons kunnen het ook goed vinden, chanelleke is nog wel een beetje terug houdend, maar met veel geduld zal het allemaal best wel goed komen en ze heeft een goede leermeester want cocootje durft alles ;D whahaha

Groetjes chantal , coco en chanel
Groetjes Chantal en de valkjes


Nes

Hoi Missmelig,

wat een mooi valkje heb je daar  :) en wat geweldig dat ze nu al samen slapen en kroelen. Dat geluk heb ik niet. Ik heb er drie en nog steeds kroelen ze niet bij elkaar  :(
Veel plezier met je valkjes.

Groetjes Nes.