16 april 2024, 08:38:09

Zieke Valkparkiet?

Gestart door Sandro, 25 augustus 2009, 19:35:48

« vorige - volgende »

Kaatje

Ohhh wat erg  :'(

Het is blijkbaar een heel heftig virus wat er in je volière binnen is komen waaien  :(

Hopelijk heb je nu echt snel de uitslag, want anders zie ik het ook somber in. Heel veel sterkte met het verlies van al je valkjes  :-\

Groetjes, Karin

Hermien

Jakkes, wat een vreselijk akelig nieuws. Als dat nog maar goed komt. Hoeveel valkjes heb je nu nog? Oh, ik zal voor je duimen dat er niet meer doden gaan vallen, hoor! Heel veel sterkte!

Sandro

Nu nog 7 valkjes van de 12 over  :-\

Deze morgen een voorlopige uitslag van het labo gekregen, het is iets van een zware darminfectie vandaar dat sommige ook een waterachtige diarree hebben. We hebben een middel gekregen die we met water moesten mengen.

In de loop van de week zal het labo nog verdere tests uitvoeren indien er nog wat anders is. Nu hopen dat ze van hun water drinken en blijven leven!

Kimm

wat een ellende hier,
ik hoop dat de medicatie snel gaat aanslaan.
ik duim erg voor je hoor.

sterkte,

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sandro

De medicatie werkt  :) , ze zijn alweer actiever en eten meer. De diarree is ook gestopt, de uitwerpselen zijn al wat vaster.

Nu nog wachten op het volledige resultaat van het labo en hopelijk niks anders meer. Welja ik heb er heel wat van geleerd en zal de overgebleven 7 valkjes extra vertroetelen  :P .

Kimm

gelukkig zeg!!!
ga zo door!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010