Wel of geen kiwi, jullie mogen het zeggen.

Gestart door dysian, 2 augustus 2003, 15:55:34

« vorige - volgende »

dysian

. :)Hallo allemaal. Ik zou graag jullie mening willen weten over het geven van kiwi aan een valkje. Ik heb zoveel verschillende meningen gehoord. Nu ben ik weleens benieuwd wat jullie ervan vinden op dit forum. Van een paar van jullie weet ik het al maar het verschilt zo onderling, ik weet het niet meer! :-/
Alvast erg bedankt en ook namens Taipa ( die tot we eruit zijn geen kiwi krijgt)

Lique

Hoi, ik heb het nog even nagekenen, maar de een zegt wel kiwi, de ander zegt niet.
Maar voor zover ik kan begrijpen is een klein stukje in de zoveel tijd niet schadelijk.

dysian

Ik hoop trouwens dat deze vraag niet al eens is geweest. Ik kon hem zo gauw in ieder geval niet vinden. Als het wel zo is: sorry ;D

Paul

Hoi Wendy Denise,
Mijn Valkje Taco kreeg vroeger ook af en toe wel een stukje Kiwi en meestal at ie die zwarte zaadjes daar uit en ook wel wat vruchtvlees.
Hij is nu ruim 12 jaar oud dus het zal niet echt dodelijk zijn want hij is nog steeds in prima conditie :-)
De laatste tijd heeft ie niet meer gekregen omdat we ze zelf niet zo veel eten en hij was er ook niet echt gek op vonden we.

Groetjes, Paul

dysian

Als hij 12 is zal het wel niet dodelijk zijn nee. Maar wat is er eigenlijk tegen kiwi? Er schijnt een giftige stof in te zitten, maar wat? Iemand die het weet?
B.v.d

DiMitri

Ik weet het niet, maar het is in elk geval duidelijk dat over kiwi's de meningen verdeelt zijn, resultaat: mijn valkje krijgt geen kiwi ;D
Er zijn vruchten genoeg  :P