11 mei 2025, 01:30:15

HELP AUB !!! vanavond nog antwoord aub

Gestart door Henk_en_Otje, 2 september 2009, 18:12:28

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi,

Ik denk dat dit niks meer wordt  :'( Kan me voorstellen dat je erg geschrokken moet zijn. Ik hoop dat de andere eitjes toch nog uit zullen komen, de natuur zal zijn werk dan gewoon moeten doen.

Sterkte met alles, het zal een droevig aanblik zijn om zo'n klein valkje kansloos te moeten zien vechten  :'(

Groetjes, Karin

Henk_en_Otje

3 september 2009, 15:36:26 #16 Last Edit: 3 september 2009, 15:45:24 by Henk_en_Otje
http://

Henk_en_Otje

3 september 2009, 15:37:37 #17 Last Edit: 3 september 2009, 15:46:12 by Henk_en_Otje
zie foto hierboven

hoelang zal het nog duren voor de andere eitjes misschien toch nog uitkomen?

Valk1969

Als ik naar de foto kijk was dit jong nog niet helemaal ontwikkeld en was evengoed overleden ondanks alle goede inzetten.

Hoop dat de ouders de andere eitjes goed uitbroeden. Ze zijn nog wel erg jong als ik je vorige berichten lees en zou er zelf weinig van verwachten of alles goed zal gaan. Kweken met valkparkieten jonger als 1 jaar is vragen om problemen. Enige kans van slagen is als 1 van de ouders al wat ouder is en al eerder wat nesten groot heeft gebracht. Blijft natuur........

Gr,

Patrick

Henk_en_Otje

ja inderdaad, ze zijn zo jong, als ze voor t raam staan vergeten ze de eitjes, soms laten ze ze een uur liggen om daarna weer volop te gaan broeden.  ik wacht maar evne met weghalen, maar denk niet dat het iets word,  toch was dit vogeltje hierboven wel aan het bewegen, ondanks het niet continu broeden. dus ja.  ik wacht nog maar even voor ik weer een moord pleeg :(   het was ook helemaal niet het plan te gaan kweken maar ja, als je dit ineens ziet komt heel erg het gevoel boven dat je het moet laten leven en nu wil je de rest ook laten overleven.  :D   t is allemaal wat.

Kimm

is dit jonkie nu wel overleden?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010