21 september 2025, 00:38:50

mijn valken hebben eieren

Gestart door demi, 20 mei 2003, 19:34:45

« vorige - volgende »

Speedy

Wat een moppies zijn het joh. en ook al van die mooie.
Wou dat ik het ook al had.
Maar ja, moet ik toch ook eerst een nestkasje hebben.
Wat heb jij er precies voor 1?
En ben jij er wel makkelijk aangekomen?
Ik wacht nu nog op een belletje van die dierenzaak, volgens mij zijn ze me vergeten of zo.
Zal er morgen wel ff heen gaan.

Groetjes,
Trudie

Als je nu de foto die je geupload hebt gaat opzoeken in die lijst....dan klik je daarop zodat je hem zelf in beeld krijgt.
Dat adres die je in je adresbalk ziet (boven) die kopier je.
En als je dan terug gaat naar je venster waar je het berichtje in typt.
Dan klik je op dat kleine vierkante blokje boven de smilies. (die met het schilderijtje)
En dan plak je dat adres wat je hebt gekopiert, met je rechtermuis weer tussen die [ ] dingetje.
Er staat al standaard URL, die moet dus weg. In die plaats komt dan het gehele www. en zo verder, adres te staan.

Succes.

En dan moet het gelukt zijn.

Marianne

Hoi Demi,

Van een dotjes zijn je valkjes , erg mooi.
Geniet er maar lekker van.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

AAAH Wat een schatjes!!!!! Ooooh ik zou ze kunnen opeten (maar ik doe het niet hoor ;D) Ze zijn prachtig!

Ook namens mij: geniet er maar veel van :) en ook van de kleintjes :)

demi

12 juni 2003, 02:08:25 #93 Last Edit: 18 juni 2003, 14:33:41 by Angelique
het is niet zo duidelijke foto maar de oudtste heeft zijn ogen open!! gisteren had tie een oog open en vandaag allebei!!
volle kropjes he? en de kleinste zie je haast niet liggen.. :D
maar de oudste is vandaag 9 dagen nr 2 is 8 dagen en nr 3 is 4 dagen oud wel mooi hoor om zoiets mee te maken hoor! ik raad het iedereen aan!! ::)

diana w ;D

Ellen

Jee Diana,

Vind je het niet eng om ze op te pakken? Zo breekbaar.
Wat een heerlijke poepies................... :)
Ongelooflijk dat daar van die grote schreeuwerds uit
groeien...............heerlijk  :D  :D

Groetjes, Ellen en ik hoop dat alles zo goed door mag
gaan en dat deze lieverds een keer niet geplukt worden.

Doeidoei...

demi

15 juni 2003, 20:29:42 #95 Last Edit: 18 juni 2003, 14:31:03 by Angelique
hallo allemaal

hiet weer een poging om een foto te plaatsen
de oudtste van suske en wiske is morgen 2 weken en van alledrie zijn de oogjes open ze groeien goed en hebben
volle kropjes en elke dag ff het broedhok schoonmaken want
poepen doen ze goed ;D

groetjes diana

Paul

Hoi Diana,
Je zou kunnen proberen de foto's gewoon te uploaden naar het forum via upload bovenaan de pagina.
Zo doe ik het ook altijd en je kan dan ook meerdere foto's in een bericht zetten en het werkt bij mij altijd.
Als je de foto geupload hebt kijk je waar hij staat en je copieert dat dan.
Dan zet je in je bericht
klinkt misschien wat ingewikkelder maar als je het een keer weet is het heel simpel en het werkt altijd.

Groetjes, paul

Paul

Hoi Diana,
fotoo`s op 10 juni 003  zal een mapje zijn op je harddisk maar je moet echt de naam van de foto weten en die uploaden anders raakt het forum denk ik in de war :-( waardoor het uploaden fout gaat.
Je moet dus in die map de foto's een voor een uploaden dan moet het werken.

Groetjes, Paul

Paul

Hoi Diana,
Ik hoop dat het verder lukt met posten maar als het niet lukt wil ik ze ook voor je posten dan kan je ze altijd naar mijn email sturen paul@valkparkiet.com en dan post ik ze voor je.

Groetjes, Paul

demi

18 juni 2003, 02:08:18 #99 Last Edit: 18 juni 2003, 14:35:28 by Angelique
hallo allemaal
vandaag zijn er 2 van bonnie en clyde naar een nieuw tehuis gegaan

Mandy

18 juni 2003, 04:08:45 #100 Last Edit: 18 juni 2003, 14:36:06 by Angelique
 Zo hoor je ze piepend het ei uit komen en bijna fluitend het huis verlaten. De eerste keer is altijd het ergst, maar het blijft moeilijk, zeker als je ze al een beetje tam hebt gemaakt, zoals ik nu met Lara doe...
Het zijn trouwens ook mooie valkjes geworden! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

moonwitch (diana)

hoi diana w

heb nog niet veel tijd gehad om jouw verhaal goed te lezen.
maar zodra ik vrij ben en uitgeslapen (kom uit de nachtdienst)
ga ik je verhaal lezen, maar wat ik je wel alvast kan vertellen is dat jij ook hele mooie valkjes hebt.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

daan

Hoi Diana W,

Je hebt idd mooie valkjes, Ja het lijkt mij ook wel moeilijk om ze weg te deon. Gelukkig hou ik Lucky zelf, dus deze ronde heb ik daar geen last van. Maar in de toekomst zal het best gaan gebeuren, want ja je kan ze niet allemaal houden. Hoe graag we dat ook zouden willen hahahahaaha

Groetjes Daan

demi

hallo allemaal

met mijn baby valkjes gaat het goed!
de oudste is vandaag precies 3 weken!
en ik weet vanaf vandaag ook zeker dat de 2 witkoppen gepareld zijn!! top he? ben helemaal blij die vindt ik zo mooi!!!
en gister heb ik lara gehaald bij mandy die ook een geparelde witkop is dus nu heb ik, zelf ook geparelde witkoppen!!! echt leuk... zat al te twijfelen en dit was mijn 1e nestje dus wist nog niet zo goed hoe je dat zag maar toch het zijn geparelde witkoppen... hier zometeen een foto van zonet
groetjes dianaC:\Documents and Settings\Carlo\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\baby`s 23 juni 009.jpg

Mandy

23 juni 2003, 23:51:11 #104 Last Edit: 23 juni 2003, 23:51:53 by Mandy
 :DWat grappig zeg, nou heb je er zelf ook gekregen!
Heb je nou geen spijt van Lara? :-/

Jammer dat ik de foto niet kan zien. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl