2 mei 2025, 22:28:08

mijn valken hebben eieren

Gestart door demi, 20 mei 2003, 19:34:45

« vorige - volgende »

Ellen

2 juni 2003, 17:36:43 #30 Last Edit: 2 juni 2003, 17:39:39 by Angelique
jeetje hee,

Gefeliciteerd allebei met de nieuwe kuikens.
Leuk al die foto's, zo kunnen wij ook lekker
meekijken.

Hoop dat alles voorspoedig gaat met de kleine
en de ouders.
Gr. Ellen.

demi

hoi ellen bedankt ik hoop ook dat alles goed blijft gaan!!!

groetjes diana w ;D

Kolkkie

Hey Diana,

Wanneer verw8 je dat de andere eitjes uitkomen. Ben toch echt nieuwsgierig. Ik zal voor de blijven duimen dat het goed gaat.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

hallo mariska
lief van je!!
ik verwacht woensdag als alles goed gaat!!
echt leuk jullie lieve reacties!!!!

groetjes diana w ;D

Ellen

Mijn god, wat is dat klein zeg. :)  :)

Gr. ellen.

Speedy

Hoi Diana,

Wow zo klein humpie dumpie.

Kan jij je foto toestel niet instellen, dat je close ups kan maken? Dan krijg je hem scherper eroop.
Het is dan een bloemetje die je in moet stellen, dan kan je alles van dichtbij heel scherp krijgen.

daan

Hoi Diana,

bedankt voor je lieve reactie meissie.
Nee ik verwacht er niet meer want de andere 2 zijn onbevrucht, en de 1e is dood gegaan na een paar uurtjes.
Dus Lucky blijft alleen, maar dat geeft niks wordt ie lekker verwend toch.

Ja dat is wel leuk dat we ze samen een beetje zien opgroeien.

Liefs Daan

demi

hoi ellen ja klein he!
hoi trudie ja vondt hem zelf ook niet zo duidelijk maar ik heb hem pas sinds zaterdag en ik weet nog niet zo goed hoe tie werkt hij is van trust.
hoi daan ,als het bij mij ook maar een blijft ben ik ook tervree hoor! ben al blij dat het ze gelukt is!!!! we houwen elkaar en de rest van de valkengekken op de hoogte!!!! :D

groetjes diana w

Tara

Heey Diana,

ik zei het je hé ;D wat een schatje zeg!!! Gefeliciteerd, ik ben superblij voor je! Het ziet er een schatje uit ::), hopelijk zien we nog veel mooie foto's!

Groetjes, en veel plezier!

Tara

Carola

Hoi diana,

Gefeliciteerd met je valken jong. Geniet er maar van want voor je het weet zijn ze zo groot. Gaat veelste snel voorbij. Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt met foto's en verhalen. Vind het namelijk ontzettend leuk om al die verhalen en foto's te lezen en te zien. Als je zo'n humpie ziet zou je ze zo weer willen hebben :-) In ieder geval veel geluk er mee.

Groetjes Carola

Carola

Hoi Daan,

Jij ook trouwens gefeliciteerd met je kleine hummel. Heel jammer dat je eerste jong is overleden, ging bij mij precies zo met het eerste jong. Blijkbaar zorgen de ouders voor dit jong wel goed. Hoop dat dat zo blijft. Geniet er lekker van en hou ons op de hoogte.

Groetjes Carola

demi

hallo tara ja je had gelijk!! leuk he!
carola bedankt !!

groetjes diana
en alles gaat goed ze waren het jong vanmiddag met z`n tweeen aan het voeren!!

Mandy

Hoi Diana,

Gefeliciteerd met je kleine hummeltje! ;D
Leuk hoor een witmaskertje, straks krijg je zelf nog een geparelde! :D
Ben benieuwd wat er uit de rest gaat komen en hopelijk gaan de ouders er goed voor zorgen, geniet er maar lekker van meid! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Ja Diana,

Of misschien per ongeluk wel een witmaskertje?  ;D
 :D :D :D
Hou me dan op de hoogte ok?

Groetjes,
Trudie

demi

hoi mandy
bedankt! ja wie weet ik zei het ook al tegen mijn man misschien wel gepareld hihi
trudie misschien heeft mandy toch nog een verrassing voor je joh ik duim met je mee meissie ;D

:-*diana w
en de ouders voeren het jong vanmiddag met z`n tweeen mandy ik keek door het gaatje hij zat eerst te piepen en toen hoorde ik een ander geluid toen ik keek zaten ze om de beurt met hun snaveltje open en voerde hem goed he!! duimen allemaal!!!