jongen worden niet gevoerd (liggen bij pleegkoppeltje)

Gestart door mila, 18 augustus 2009, 10:40:49

« vorige - volgende »

mila

het koppel dominant pastel ef X lutino hebben 3 jongen en nu voeren ze dus niet jongen bedelen wel...


me getekende koppel heeft sinds vannacht een het 1e jong uit zal ik ze daarbij zetten en hopen dat ze voeren???
anders moet handopfok doen en daar hebik eigelijk geen zin in haha als het moet doe ik het maar anders liever niet.

hoop wat reactie's te krijgen

groetjes

Kirsten

Hoi Mila,

Het leeftijdverschil lijkt me te groot. Hoeveel scheelt het?
Je kan de jongen een beetje bijvoeden en dan weer terugzetten, misscihen dat de ouders het dan weer overnemen.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

mila

de laaste jong is van gisterenavond dus 3 dagen verschil met de rest van de jongen zoveel verschil zit er ook weer niet in daarom.

de pop is het probleem dit is het 2 nest dat ze niet voert.
daarom lette ik al meer op als de eerste keer.

groetjes

Kirsten


Dan zou je het kunnen proberen. Alleen niet allemaal tegelijk overleggen, eerst maar kijken of ééntje erbij ook gevoed wordt.

Is de pop nog te jong misschien?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

mila

ik ga zo de jongste overzetten want die is helemaal leeg.

pop is van 06 maar nooit gevraagt hoe ze jongen voedt.
dat doe ik bij de papegaaien wel stom eigenlijk of niet.

baal wel vooral omdat het ook dominante tussen kunnen zitten.

groetjes

mila

nou heb de 3 jongen bij het koppel getekend gelegd en ik hoop dat het nu goed gaat.

2 jongen zijn goed gevoerd en 2 jongen nog niet waarvan 1 jong zijn krop niet wil rekken dus ik denk dat die het niet gaat halen.

er liggen nog 2 eitje bij het koppel van de drie pleegkinderen weet niet of ze erop gaan zitten anders leg ik die ook onder pleegkoppel die hebben van zicht zelf ook al 6 bevrucht eitjes waarvan er 1 uit en 1 staat uit te komen wordt wel druk maar ik spring bij met pappen.

groetjes