6 mei 2025, 00:24:15

JOY EN FALCO BIJ VOGELHANDELAAR!!

Gestart door Sunny, 19 augustus 2009, 21:28:31

« vorige - volgende »

Hermien

In dit geval zou ik toch stappen ondernemen!

bobbie

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ie ze niet meer heeft dus ook niet kán terug geven.

Sunny

http://www.belazerdophetnet.nl/viewtopic.php?f=15&t=855&start=210

Wie nog een klein beetje hoop had dat het allemaal wel mee zou vallen met die Eric ( niet dat ik denk dat er nog iemand is die zo denkt, maar goed )

Iemand had haar Border Collie aan Eric gegeven, ze dacht een goed adres gevonden te hebben.
Zij las alle negatieve verhalen en is ook gaan speuren, dit heeft ze gevonden, over haar hond, waarvan zij dacht dat het veilig zat bij Eric.

De waarheid was voor dit dier heel triest, niks veilig, niks goed huis, maar zwervend op straat...gelukkig zit het dier nu goed.

Beste meelevende mensen, de Border is gevonden. Hij is aan komen lopen bij mensen die via de chip op zoek zijn gegaan. Helaas heb ik hem nooit laten overschrijven.
Ik heb ook niet bedacht hem als vermist op te geven want ik dacht dat hij bij Eric was.

Uiteindelijk heeft hij via het dieren asiel een nieuw baasje gevonden.
Meer wil ik op dit moment niet zeggen.

Misschien later.

Hermien

De 'Rijdende rechter' is ook nog een optie en anders 'Tros Opgelicht'. Ik zou nu zeker niet langer meer wachten met het inschakelen van één van deze programma's. Het maakt niet uit of Erik de dieren nog heeft, hij zal ervoor moeten zorgen dat ze hoe dan ook terugkomen!! Laat je kisten, zeg! Bovendien moet de rest van Nederland gewaarschuwd worden voor deze knaap. Dus......AKTIE!

>:(   >:(   >:(      >:(

Kimm

ja ik snap ook niet waarom dit allemaal zo lang moet duren. :-\

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sunny

WEER een gedupeerde erbij.. :(

Hallo allemaal,
Mijn naam is Wera , 19 jaar. Ik heb in de zomer (Juli 2009 ) een advertentie op marktplaats gezet om voor mijn 2 postduiven een ander thuis te vinden omdat ik na de zomer met mijn studie zou gaan beginnen en geen tijd meer voor ze zou hebben.
Een van mijn postduiven 'Floortje' heb ik al vanaf kuiken en die is dus erg tam. Ik heb hem zelf met de hand groot gebracht en was dus erg aan hem gehecht. Toen belde ene Eric Haverkamp ( 18 jaar wonend in Barneveld) mij en vertelde dat hij ooit een duif had gehad namens Dolly maar die nu dood was en hij weer opzoek was naar een tamme duif. Hij had namelijk een bedrijf voor therapie dieren (http://www.youfreeweb.com/DutchAnimalTraining/). Hij vertelde dat hij met oa. cavia's, kamelen en vogels bijvoorbeeld langs bejaardentehuizen ging om de mensen een plezier te doen of kamelenritjes aanbood. Hij was dan ook te boeken voor zulk soort dingen. Hij vertelede dat hij ook veel soorten vogels had en dieren zijn leven waren. Ik vond hem zo aardig klinken en zijn verhalen zo mooi dat ik een afspraak maakte voor die zondag erop zodat hij kon komen kijken naar de duiven.
Op zondag kwam hij niet en liet niks horen. 'S Avonds had ik een voicemailbericht dat zijn moeder plots naar het ziekenhuis moest en hij graag een andere keer zou willen komen om de duiven te halen. Hij kwam de dag erop. Ik heb hem van het station gehaald omdat er bij mijn huis geen bussen stopten. Hij vond de duiven heel leuk en we hadden een leuk gesprek over dieren en van alles en nog wat. Toen kwam hij er opeens achter dat hij zijn portemonnee verloren was inclusief treinkaartje. Hij probeerde zijn moeder te bellen om te vragen wat hij moest doen. Ik zei dat hij dan zijn pinpas moest blokkeren, de ns moest bellen voor gevonden voorwerpen en het even bij de plaatselijke politie melden. Hij zei dat hij omdat hij zijn moeder niet kon bereiken dan maar een andere keer zou terugkomen voor de duiven. Ik bood aan dat ik het treinkaartje wel even wilde voorschieten en hij de duiven dan mee mocht nemen als hij dan later (5,10 euro treinkaartje en 20,- euro voor de duiven op mijn rekening zou overmaken ). Toen heb ik hem weer naar het station gebracht. Hij zou nog foto's van zijn dieren en mijn duiven bij hem mailen en het geld overmaken. Hij heeft ook nog van mij een duiven vervoerskoffer mee gekregen omdat ik die toch niet meer nodig zou hebben.
Na een paar dagen had hij nog niet het geld overgemaakt en de foto's gemaild. Ik heb toen gebeld en hij zei tot 2 keer toe dat hij het snel zou doen. Door internetproblemen van zijn kant ging het allemaal niet zo soepel. Nu heb ik hem al meerdere keren geprobeerd te bellen en mailen maar hij reageert niet of hangt gelijk op. Ik dacht dat ik voor mijn 2 postduiven (Lauren en Floortje) een heel goed tehuis had gevonden maar dat blijkt niet zo te zijn...!! Het gaat mij helemaal niet om het geld, maar dat mijn dieren bij zo iemand zijn beland vind ik vreselijk!!!
Groetjes Wera

http://www.belazerdophetnet.nl/viewtopic.php?f=15&t=855&start=220

Sunny

Ook de laatste onderhandelingen zijn in de soep gelopen dus nu gaan alle gedupeerden over op aangifte doen!

Hou jullie op de hoogte!

Astrid

De eerste aangifte voor oplichting is gedaan afgelopen vrijdag en de
andere aangiftes gaan deze week volgen.

De politie heeft hem `ontboden` dwz dat hij op buro langs moet komen om uitleg te geven.  Grin

Kimm

☺ Pita ☺

Mooi zo hopenlijk wordt hij eens wakker geschud!!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

kijk, het komt nu in de pubiciteit, ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

Kimm

ik vraag mij af hoe het er hier voorstaat. is er nog nieuws of ontwikkelingen?

groetjes kim

Larissa

Hey

Iemand nog wat gehoord van de vermiste valkjes ?

groetjes