4 juni 2024, 06:00:46

teurlings 228 samen kopen (België)

Gestart door carooltje87, 7 augustus 2009, 21:23:58

« vorige - volgende »

carooltje87

Volgende week halen wij onze valkparkiet in huis.
Nu willen wij het van het begin goed doen, en Teurlings nr 228 geven, en gaan halen in Oostburg in Zeeland.
Aangezien dit enkel in 20 of 25 kg te koop is, zoeken wij iemand (of 2 iemanden) die geïnteresseerd is om zo'n pak samen te kopen, want dat is toch wat veel voor 1 valkje  ;)
Wij gaan regelmatig richting Nederland, dus zelf halen is geen probleem.

Wij wonen in Gent, maar gaan elke week ook richting Antwerpen (Zwijndrecht en Zandhoven), dus in die buurt of op die weg is ook goed.

-Joke-

Hey,

hoe doe je dat dan voor de verdeling?
En blijft het voer dan nog wel vers genoeg?

Ik ben van het Belgische Limburg, dus misschien wat te ver buiten je bereik?

Op internet heb ik wel een shop gevonden waar je deze voeding kan kopen in zakken van 5kg of 20kg.


Groetjes!

carooltje87

9 augustus 2009, 10:02:55 #2 Last Edit: 9 augustus 2009, 10:04:41 by carooltje87
Ik wou gewoon de helft doen, of delen door 3 of 4 ongeveer, en het bedrag terug krijgen.

En hoe, tjah, gewoon in een zak ofzo, en dan moeten de andere personen het maar anders opbergen in een afsluitbare doos ofzo, zoals wij zelf nog moeten zoeken.

Limburg is inderdaad wat ver ... of we moeten elkaar halverwege kunnen ontmoeten ergens in de provincie Antwerpen ofzo.

O ja, wat is die webshop ? Is dat een Nederlandse webshop ? Dan zijn de verzendkosten wel heel erg hoog naar België ...

-Joke-

De verzendkosten zijn inderdaad véél te hoog! Voor dat bedrag rijden we naar Spanje  ;D


carooltje87

hihi, inderdaad ! Dan kan je het beter zelf gaan halen in Nederland.

Zoals je misschien in mijn voorsteltopic hebt gelezen, heeft de webshop vooralledieren.be een winkel vlak bij Brugge. Daar gaan we het volgende week halen, dat is wat dichter bij dan Oostburg.