6 mei 2025, 03:26:15

Chicka doet raar!!! + filmpje

Gestart door charel, 18 augustus 2009, 13:17:31

« vorige - volgende »

charel

chicka deed een paar minuten dit.. weet iemand wat het is? zit er eten dwars ofzo ? ik ben me kapot geschrokken, dacht dat ze stikte :-\

LINK NAAR HET FILMPJE:
http://me-and-jayvano.hyves.nl/album/43092742/me_diertjes/I56ywZEc/video/695172615/0/-pDS/

Anke

Hoi,
Helaas kan ik je filmpje niet bekijken. Vanwege de privacy instellingen van mijn eigen Hyves.

Kan je het niet even op photobucket of zoiets zetten?

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde

het lijkt of haar iets dwars zit een zaadje ofzo anders moet je haar eens laten drinken

heb dat hier ook al gezien met men valkjes
en als ze gedronken hadden was het  weg

groetjessssss

Nynke

Het ziet er inderdaad uit alsof er een zaadje dwars zit.

Onze moppies zitten er soms ook wel zo bij, maar is naar een tijdje wel over.

charel

Bedankt voor de reacties! chicka zit nu weer gewoon alsof er niks aan de hand is. waarschijnlijk zat er dus eten dwars in zijn/haar keel.
het eerste wat ik ook dacht is; chicka moet water drinken! maar chicka is (nog) niet tam dus ik wist niet hoe ik dat voor elkaar moest krijgen. gelukkig is het weer weg!

Hermien

Dit doen valkjes regelmatig, hoor. Die van mij ook. Soms schrik ik er ook nog wel eens van. 'k Heb eerlijk gezegd geen idee wat dit betekent. Misschien halen ze zo nog wat zaad uit hun kropje.......
In ieder geval is het normaal gedrag, al denken wij mensen daar dus anders over........ ;D   ;D   ;D           ;D

lynette

Hoi,

Ook ik zie dit bij mij vaak gebeuren. Dit gaat echt soms megalang door. In het begin maakte ik me ook zorgen. Maar het is gewoon heel veel gapen. En weet niet ofdat het door een zaadje komt oid.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen