Wel of geen interesse in verhalenboekje??

Gestart door Marc van de Kuifjes, 25 juli 2009, 10:45:38

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Hallo,

Ik vroeg me af of het niet mogelijk is om bij de berichten een teller te plaatsen waaraan je kan zien hoe dikwijls (of door hoeveel verschillende personen) een bericht gelezen werd.

Ik krijg doorgaans niet zoveel reactie op mijn verhalenboekje wanneer ik iets schrijf en dan ga je je na verloop van tijd afvragen of er nog wel interesse in is. Het zou immers kunnen zijn dat het nog wel gelezen wordt zonder dat er op wordt geantwoord, maar dat kan je zo niet weten natuurlijk... vandaar de vraag.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kimm

hoi hoi,

ik heb wel eens vaak gereageerd in jouw boekje, maar als iemand nooit bij mij een reactie plaatst, dan is het logisch dat iemand bij jou niet meer reageert. snap je wat ik bedoel?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Tja Kimm, ik ben me daar 100% bewust van. Ik ben zelf van nature niet echt een "babbelaar" en val niet graag zomaar "met de deur in huis" wanneer ik eens in een ander boekje kom snuffelen, zeker niet in druk bezochte boekjes. Daarom beperk ik me tot enkele boekjes die ik al wat langer volg en waar het liefst niet te druk is en waar ik dus makkelijk terug de draad kan opnemen als ik er een tijdje niet geweest ben.
Maar je hebt helemaal gelijk in wat je zegt.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kimm

je bent niet de enige hoor ;)
en het heeft vast ook niets te maken of je verhalen niet interessant genoeg zijn, ik denk eerder met wat ik hierboven zei.

ook snap ik wat je bedoeld met de drukte in de boekjes. soms is het ook moeilijk om de draad op te pakken, maar ach dan zet je er toch gewoon neer, ik heb ff geen zin om helemaal terug te bladeren?
het moet ook geen "moeten"zijn he om ergens te reageren,  jij moet gewoon doen wat je leuk  vind.
;)
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peter

Als je hier klikt:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/board,25.0.html
kom je op de index pagina uit van dit forum onderdeel, je ziet dan ook het onderwerp van dit topic met er achter hoevaak het topic gelezen is.

Een optie tot het bij houden hoevaak persoon x of y een onderwerp bezoekt levert een inmense data stroom op wat niet echt goed bij te houden. Of in elkaar geval niet qua kosten baten.

Groeten,
Peter